Kehnot tuotteet

Bilteman koteloruisku...
Tuo letku on jo tehtaalta väärässä paikkaa..
Puskee nimittäin tuolta purkinjuuren juorureiästä enemmän kuin letkunpäästä...
IMG20260619163542.webp

Sulla on joko liian kova paine tai sitten letku/suutin on tukkeessa jos ilmareiästä tulee aineet ulos. Paine 3-4 bar. noissa yleensä.

Mulla on samanlainen ja ei tollasta ongelmaa, pelannut muuten ongelmitta, mutta liipasin niin vetelä, että joskus joustaa ohi sen venttiilin tiitin. Paineet suoraan säiliöstä.
Mutta jotain hämminkiähän tuossa yksilössä on.

Mulla on samanlainen ja ei tollasta ongelmaa, pelannut muuten ongelmitta, mutta liipasin niin vetelä, että joskus joustaa ohi sen venttiilin tiitin. Paineet suoraan säiliöstä.
Mutta jotain hämminkiähän tuossa yksilössä on.
Mulla oli joskus, romutynnyriin meni kun alkoi venttiili jumia auki. Samaa ongelmaa oli alkuun kuin @Juh44 ja siihen oli omassa syynä tuon koteloletkun suuttimessa olevissa viilloissa sahauspurseet jotka tehokkaasti kuristivat virtausalaa. Ja tosiaan, painetta pitää laskea, kovalla paineella tekee tuon vaikka kaikki olisi kunnossa.

Mulla oli joskus, romutynnyriin meni kun alkoi venttiili jumia auki. Samaa ongelmaa oli alkuun kuin @Juh44 ja siihen oli omassa syynä tuon koteloletkun suuttimessa olevissa viilloissa sahauspurseet jotka tehokkaasti kuristivat virtausalaa. Ja tosiaan, painetta pitää laskea, kovalla paineella tekee tuon vaikka kaikki olisi kunnossa.
Kiitos vinkistä, pitää huomenna tutkia ja kokeilla, voihan mulla alentimen mittarikin heittää 🤔

Joku random ruisku, saatto olla biltema tai muualta hankittu, teki myös tuota.
Sittemmin lopetti korvausilmareiästä purskuttelun ku tökkäs putelin alukalvoon vain ruuvarilla reiän johon imuputki oli suht tiivis.
Muutaman pullollisen jälkeen ei oo kenkkuillu enää.

Hankittiin jossain vaiheessa JBL:n bt.kajari. Oli käyttötarkoituksessaan ihan ok, mutta aika miedollakin käytöllä akku oli kaput alle kolmessa vuodessa.
Tuli syy sille, miksi jo ostovaiheessa ihmettelin, miksi ns refurbished JBL kajareita oli melkoisesti myynnissä.:mad:

Mulla on JBL:n Charge 2+ ollut käytössä jo aika tarkkaan 10 vuotta. Nykyisin käytössä satunnaisesti, mutta alussa korvasi silloisessa autossa autoradiopuutteen. Viime aikoina latausindikaattorin mukaan akku ei ole enää hetkeen tullut ihan täyteen, vaan viimeinen LED jää vilkuttelemaan, vaikka olisi ollut laturissa kiinni 10 h.

Mulla on JBL:n Charge 2+ ollut käytössä jo aika tarkkaan 10 vuotta. Nykyisin käytössä satunnaisesti, mutta alussa korvasi silloisessa autossa autoradiopuutteen. Viime aikoina latausindikaattorin mukaan akku ei ole enää hetkeen tullut ihan täyteen, vaan viimeinen LED jää vilkuttelemaan, vaikka olisi ollut laturissa kiinni 10 h.
No tuommoseen ny vois akun uusia vaikka 3v välein mut tuohon 720 een ne on vähän enempihintaisia.

Ok, kiitos. Ilmeisesti roiskevedenkestävä 2 malliin sopii roiskevedenkestävän 2plussan akku?

Täytyy varmaan hankkia, nyt toimii koko ajan laturissa kiinni ja akku poistettuna. Muuten ok, mutta bassot pitää olla pienellä.

Puuilon halpis 10 l kattila. Yhden sopan keitolla vääntyi pohja 6 mm kuopalleen. Mitääntekemätön tuote. Saatiin kuitenkin rippijuhliin soppa keitettyä. Tänään palautin ja otin rahat takaisin.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin