Kehnot tuotteet

En tiedä onko noissa pikkupulloissa kokoeroja, mutta esim voikosken 40l SK-25 pulloissa saattaa olla 10cm korkeuseroa kun 2 pulloa vierekkäin, tuollaisissa korkeammissa pulloissa ei ole paine uutena kuin n180 bar

Se tuo pakkanen saattaa vaikuttaa aika paljon pullon paineeseen, vie lämpöseen ja tarkista paine.
Pullo kyllä oli ulkona säilytyksessä. Pitää tarkistaa kun lämpenee. Heti ensimmäisenä tuli mieleen että tässäkin käynyt sama mitä monen elintarvikkeen suhteen että pakkaus on sama mutta tuotetta on pienennetty

Nestekaasussa 11kg sekä teollisuus pulloissa 33kg olen havainnut heittoja, syystä koska niitä on töissä sadoiittain ja vajaat punnitaan trukinsa roikuvalla vaa-alla ja leimataan paperilapulla oleva jäämä seuraavalle käyttäjällee tai tyhjänä vaihtoon. Joskus punnitiin täysiä muovilla hana sinetöityjä niin tais parhaimmillaan olla 3kg heittoja, "kuoren paino vaihtelee ja se otettiin laskennassa huomioon"

Mulla kävi kerran et joteski tuntu sinetöity pullo köykäseltä. No sieltä ei vaakaa löytyny, vetäisin nippusiteen kahvaan merkiksi ja hain kotoo henkilövaakan.
Kun pullon taara laskettiin pois oli kaasua 4 kg.
Lähti palautukseen lähettäjän tuntien varmaan melko kipakoin sanakääntein kirjoitetun saatekirjeen kanssa.

Tiekunnan tiliä ei edelleenkään ole saatu toimimaan.

Uudet laskut (16kpl) tein ja postitin viikko aikaa kun tilin lopulta piti aueta. Vaan joku siinä nyt taas mättää ettei maksu onnistu.
Viime kesästä asti olen tämän asian kanssa nyt tahinut, tehnyt kymmeniä työtunteja ja laittanut kolmet postitukset. Puhunut kymmeniä puheluja sekä pankkiin että selittänyt osakkaille kulloisestakin laskunmaksuun liittyvästä ongelmasta.

Alkaa todellakin voimat loppua.:(

Holvi ei ole pankki, mutta kaikki rahaliikenne onnistuu hienosti. Korkoa ei kerry. Kirjanpitäjä kertoi, että moni pieni yritys ja startup ei nykyään välttämättä saa pankkitiliä, mutta Holvi on ollut heille pelastus. Itse voin kyllä suositella, kokemusta on jo kohta 10 vuoden ajalta.

Holvi ei ole pankki, mutta kaikki rahaliikenne onnistuu hienosti. Korkoa ei kerry. Kirjanpitäjä kertoi, että moni pieni yritys ja startup ei nykyään välttämättä saa pankkitiliä, mutta Holvi on ollut heille pelastus. Itse voin kyllä suositella, kokemusta on jo kohta 10 vuoden ajalta.

Eikö se jos pienillä yrityksillä toiminimiä käsitetään tuppaa olemaan just toisin päin että pankki pakottaa perustamaan sille yritystilin jotta voi periä perusmaksuja ja transaktiokuluja.

Ei ole pelkästään pankki joka pakottaa ottamaan yritystilin, vaan pankkeja sitoo pankkialan säännöt.

Sen verran vilkaisin Holvia joskus, että käsitääkseni yritysasiakkuuden avaamiseen olisi tarvittu Y -tunnus, jota rekisteröimättömillä tiekunnilla ei ole.

Ei ole pelkästään pankki joka pakottaa ottamaan yritystilin, vaan pankkeja sitoo pankkialan säännöt.

Sen verran vilkaisin Holvia joskus, että käsitääkseni yritysasiakkuuden avaamiseen olisi tarvittu Y -tunnus, jota rekisteröimättömillä tiekunnilla ei ole.
Toiminimelle laki ei vaadi erillistä yritystiliä

Osuuspankki siirsi maatilojen luotot keskuspankille.
Maatilat alkaa olla sen verran suuria, ja niitä on niin vähän, ettei pieni pankki pysty ottamaan niin isoja luottotappion riskejä..

Maatalouden lainan takia minullakin on oltava yritytili.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin