Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Valmistekilvessä lukee K750, mutta rekisteripapereissa Ural.
Mä en tunne tosiaan yhtään näitä neukkupyöriä. Erotan nyt ainoastaan kansi ja sivuventtiilikoneet toisistaan. Mutta en eri? Valmistajia toisistaan.Mä oon joskus nähnyt samallaiset paperit. Se oli oikeesti K-750, kuten ilmeisesti tuo sinunkin. Eiks Urali oo sitäpaitsi kuuspuokki?
Mä en tunne tosiaan yhtään näitä neukkupyöriä. Erotan nyt ainoastaan kansi ja sivuventtiilikoneet toisistaan. Mutta en eri? Valmistajia toisistaan.
Ka, Sanoppa se! Valmistekilvessä lukee K750, mutta rekisteripapereissa Ural.
En minä näitä tunne pätkääkään.
Näytä liitetiedosto 77194
Joo, päivän netissä vietetyn ajan perusteella olen myös päätynyt tähän merkkiin.KMZ (Kyivskyi Mototsykletnyi Zavod) kilpi, eli Dnepr K-750, ei Ural. Tuttavallisemmin toki Koopyörä.
Oma kokemus moisesta oli vaivaton.Ja sit käydä konttuurilla kyselemässä virheellisen rekisteritiedon korjaamista tiedostokantaan....
Mutta sen voin sanoa, että onneksi on oikeakin prätkä tallissa. Voi aina välillä lähteä ajelemaan vailla huolenhäivää, että kestääkö prätkä ja saako sen aina käyntiin yms.![]()
Virheellisen tiedon korjaus tiedostoihin pitäisi juu olla maksuton tapahtuma .....Oma kokemus moisesta oli vaivaton.
Virhe todettiin tapahtuneeksi ja uusi tieto naputeltiin koneelle.
Ei kustannuksia, tapahtui katsastuksen yhteydessä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.