Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuo minun pikkusiskoni oli aika huoleton lapsena, muistan yhden kerran kun joku tuli meille kylään ja kysyi onko se teidän tyttö joka tuolla ojassa kävelee yksi saapas jalassa. Äitini totesi vaan että on se.Meilloli tytsy kans jotain 3-4v ja olin vaihtamassa harjan päätyyn lautoja niin ihmettelin että kun läheltä kuuluu ”isi”. Oli kiivennyt tikkaita pitkin perässä katolle.
Olin kerran vetämässä antennikaapelia yhden kaksikerroksisen omakotitalon ullakolle. Meitä meni sinne kaksi äijää, minä menin ensin siitä reiästä sisälle ja odotin vähä aikaa ja sitä toista ei alkanut näkymään jolloin kurkistin reiästä ja tämä toinen roikkui tikkaiden puolivälissä ja sanoi ettei pysty nousemaan enää korkeammalle. Yksin oli se homma tehtävä.tiilikattoa tekemään pomo määräs hepun joka valitti ettei oikeen tonne katolle, no sinnehän se heppu jumahti ei taakse ei eteen ruoteen päällä istui .N o sotaveteraani siihen et tulkaa paarien kanssa 2 minuutin päästä perästä saadaan kaveri alas ettei urakka kuse ja vitut mitään palokuntaa soiteta. Veteraani kaverin viereen höpöttämään ja kas kummaa kohta heppu tajuton ja paareille ja alas
Ainakin Minimanissa myydään 2-portaistakin. Olen sitä muutaman kerran hipelöinyt, mutta muitakin matalia kiipeilyvälineitä löytyy, niin on jäänyt ostamatta.Se kolmiportainen keittijakkara on tappopeli.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.