ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja kohta siellä on tullimiehet ja poliisi tekemäs polttoaineratsioita....
Sehän on nykyään aika halpaa, pööllä ajaminen, sanktioiden muodossa....
Kolomisen tankillista olen ajanut sen jälkeen ihan suuresti verotettua.
Wellcome.
En olisi muuten löpöä tankannut, mutta erään suuren firman tankit ajautuivat viime syksynä tuttavalle. Piti kesälaatu putsia pois.
Väkisin tyrkytti ja pumppasi tankin täyteen ja lätäkön viereen.
Jos kävisi vaikka ensi sunnuntaina toisen kerran elämässä puraisemassa öylätin ja hörppäämässä viintä kyytipojaksi, niin eikö sillä jo sujuiksi pääsisi?

Viranomaisposti, ehkä.
Helkutin vaikeasti ja monimutkaisesti pitää yksinkertainen asia tehdä, en ymmärrä tuon suomi.fin toimintaa. Se ei kuulemma ole sähköposti, mutta sinne tulee postia. Mikä se sitten on? Ja sitä ei voi käydä lukemassa kuin monen mutkan kautta vaikeasti kirjaantuneena. Liekö nuo tiedot kuitenkaan siellä turvassa, kun näitä tietovuotoja on paljon?

Helkutin vaikeasti ja monimutkaisesti pitää yksinkertainen asia tehdä, en ymmärrä tuon suomi.fin toimintaa. Se ei kuulemma ole sähköposti, mutta sinne tulee postia. Mikä se sitten on? Ja sitä ei voi käydä lukemassa kuin monen mutkan kautta vaikeasti kirjaantuneena. Liekö nuo tiedot kuitenkaan siellä turvassa, kun näitä tietovuotoja on paljon?
Niin olishan se paljon helpompaa hakee vaan postilaatkosta.

Mä oon niin turhautunut, kun kaikki asiat muutetaan niin vaikeasti ymmärrettäviksi ja tehtäviksi, että niitä jää sen takia tekemättä. Eikä missään ole koulutusta näiden käyttöön. Hienosti on keksitty, että siellä netissä on ohjeet, mutta kun niissä on sellaista kielenkäyttöä, ettei mitään ymmärrä. Ja varsinkin lukihäiriöisenä joku vaikea teksti on yhtä puuroa, mikä jää täysin ymmärtämättä. Kaiken uuden oppiminen on hirveän helppoa, kun joku sen kertoo ja näyttää ja voi kysyä mitä ei ymmärrä, mutta täysin mahdotonta, jos se pitäisi lukemalla oppia.

Johon kirjekuoret tulee silloin joskus, kun niitä muistavat hipelöidä ?
Joissain laskuissa saattaa eräpäivä olla jo mennyt, ennenkuin se kuori laatikkoon edes tiensä löytää....
Ei tietääkseni ole yhtään laskua tai viranomaispostia jäänyt tulematta. Ja tuon digijutun takiahan ne on vähentäneet jakelukertoja.

Kyllä fyysisen paperipostin määrä on vähentynyt muistakin syistä, kuin pelkästään verottajan lähettämien paperikirjeiden takia.

Oon aina ollut kanssa sitä mieltä, että koko netti on sielunvihollisen keksintö.
Eiköhän laiteta LPR kaikki tietsikkaan liittyvät roviolle.
Pyöritään sitä nuotiota ympäri ristinmerkkejä tehden ja hoilataan Ave Mariaa.
Voisi pahuus poistua, kuka tietää?
Synkän pilven takaa hiipisi taas aurinko takaisin.

Helekutti ja justiin kun tuon edellisen kirjoitin ja koitin lähettää niin yhteys katkesi ihan mystisesti.
Henget rienaavat tms. ?

Oon aina ollut kanssa sitä mieltä, että koko netti on sielunvihollisen keksintö.
Eiköhän laiteta LPR kaikki tietsikkaan liittyvät roviolle.
Pyöritään sitä nuotiota ympäri ristinmerkkejä tehden ja hoilataan Ave Mariaa.
Voisi pahuus poistua, kuka tietää?
Synkän pilven takaa hiipisi taas aurinko takaisin.
Tuo kun vaan ei nykypäivänä ole mahdollista.

Tuo kun vaan ei nykypäivänä ole mahdollista.
Näin taitaa olla pahoin. Kohta varmaan on IHAN pakko hommata sellainen lasilääpytin jota vallankin nuoriso koko ajan tuijottaa.
Voi halavattu.
Ei varmaan edes lääkäriin pääse jos ei ole joku hiton äppi.
En hommaa, viekää suljetulle.
Rauhoittakaa säälistä ensin etten satuta itseäni.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin