Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tulossa on laajempi editori. Paaaaljon enemmän nappuloi.... missä hitossa täällä on yläindeksinamiska ??? ....
Yksi naisopiskelija tykkäsi ko. maskista, mutta kuumakaaritehoilla tuli pikku ylläri. Nenän alle kärvähti kuin kalapuikkoviikset ja kohta lähti pintanahka.Itse poltin kerran naamani sillä 'maatalousmaskilla', jossa on keltaisen pleksin päällä se suikale suojalasia...
Euromaskia tarkoittanet, itse käyttänyt euromaskia parikymmentä vuotta eikä ole naamavärkki palanut. Ainut maskimalli liikkuvassa kokoonpanohitsauksessa jonka kanssa onnistuu maskia nostamatta osien asennus ja hitsaus jigiä kiertäen.Itse poltin kerran naamani sillä 'maatalousmaskilla', jossa on keltaisen pleksin päällä se suikale suojalasia. Robotilla hitsuuttelin isoa rosteria ja kyttäsin saumaa silmä kovana. Ei ollut kovin kova silmä seuraavana päivänä ja naamanahkaa meni vaihtoon.
Sen jälkeen on ollut oikea maski päässä hitsatessa.
Sama vehje. Noi oli isoja muunnoskappaleita. Metrin kehä, siis kolme metriä saumaa ja siinä liki vahtimassa ettei tuu haavaa reunaan. Varmaan rosterin heijastuksesta toikin vahinko tuli.Euromaskia tarkoittanet, itse käyttänyt euromaskia parikymmentä vuotta eikä ole naamavärkki palanut. Ainut maskimalli liikkuvassa kokoonpanohitsauksessa jonka kanssa onnistuu maskia nostamatta osien asennus ja hitsaus jigiä kiertäen.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.