Hauskaa, hupia, ihmettä, kuvia, videoita, juttuja (mutta ei vitsiketju)

Eli menee jo reisille, ennekuin ehtii sisään? :puna?::puna?::puna?:
Eikai....kyljistä ehkä hieman kimpos huti :rolleyes:
20200508_184335.webp

Veikkaan, että tämä on paikallinen ongelma, eikä koske koko ketjua.
Luulen myös näin. Meilläpäin K-ketjun myymälästä saa tuoretta tavaraa. Lähimmän kaupan (S-ryhmän) ongelma on tuoreus ja valikoiman pienuus. Lähinnä saunajuomat tulee tuolta haettua. Joskus on suuhun sopivaa kymmeniä tölkkejä ja seuraavalla viikolla taas ei. Valikoimat vaihtelee turhan paljon. Olutta ja lonkeroa löytyy kyllä lavakaupalla mutta meikää ne ei kiinnosta. Mun haluamat olisivat Garage Hard Lemonade, oriGINal vihreä tai Koffin vihreä lonkero mutta noilla on kai turhan pieni menekki.

En tiedä olisiko tämän paikka vitsiketjussa, mutta kun on tositapahtuma, niin olkoon täällä. Ainakin totena minulle on tämä kerrottu.

Edesmennyt kummisetäni meni aikanaan viinakauppaan. Siis pitkäripaiseen, missä tiskiltä pyydettiin, mitä halusi ostaa. Kummi halusi ostaa pullon pöytäviinaa. No, hän pyysi myyjättäreltä pullon tikkuviinaa. Myyjätär sanoi, että ei se ole mitään tikkuviinaa, se on ihan huhua. No kummi sanoi, että saisikos siten pullon sitä huhua :eek:. Ei kuulemma saanut :D.

En tiedä olisiko tämän paikka vitsiketjussa, mutta kun on tositapahtuma, niin olkoon täällä. Ainakin totena minulle on tämä kerrottu.

Edesmennyt kummisetäni meni aikanaan viinakauppaan. Siis pitkäripaiseen, missä tiskiltä pyydettiin, mitä halusi ostaa. Kummi halusi ostaa pullon pöytäviinaa. No, hän pyysi myyjättäreltä pullon tikkuviinaa. Myyjätär sanoi, että ei se ole mitään tikkuviinaa, se on ihan huhua. No kummi sanoi, että saisikos siten pullon sitä huhua :eek:. Ei kuulemma saanut :D.
Saattoi siihen aikaan Alkon tiskillä olla osa myyjistä melkoisia digtaattoreita.
Valta on ollut suuri.

Mitäköhän pumpun siivet tykkää ...... Mistä ihmeaineesta lie tehty .... Ja taitavat olla aika kulutusosia, samoin pesät .....

Kun kävin viemässä roskia molokkiin, jotenkin korkealla oli toinen. En ylettynyt avaamaan, tarkempi tutkistelu paljasti syyn, se on itsekseen kimonnut maasta ylös. Molokin viereltäoli maa on vajonnut sen alle nostaen ylös.
E0A65FC3-20AA-4904-9A9B-3CFEF1995D91.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin