Kebu pullalla, en olekka tuommostaTai 3cm paksusti kebua.

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kebu pullalla, en olekka tuommostaTai 3cm paksusti kebua.

Kyllä se sitten muutenkin hirttää, jos tuollaisesta laukeaa. Toki jos ottaa jokapäiväiseksi tavaksi, tuskin pidemmän päälle terveellistä.Niin ankara voitelu vehnän ja sokerin päällä että pumppu hirttää kiinni.
Kolesterolilääkkeet on vapaudu vankilasta-kortti ja voi syödä mitä vaan.Kyllä se sitten muutenkin hirttää, jos tuollaisesta laukeaa. Toki jos ottaa jokapäiväiseksi tavaksi, tuskin pidemmän päälle terveellistä.
Kohtuus kaikessa.
Ja nousseet stressitasot siitä että pelkää jatkuvasti eväiden terveysvaikutuksia takuulla nappaa muutaman vuoden loppupäästä pois.Kyllä se sitten muutenkin hirttää, jos tuollaisesta laukeaa. Toki jos ottaa jokapäiväiseksi tavaksi, tuskin pidemmän päälle terveellistä.
Kohtuus kaikessa.
Ei siitä mitään stressiä tartte ottaa kun katsoo vähän mitä suuhunsa laittaa ja kuinka paljon.Ja nousseet stressitasot siitä että pelkää jatkuvasti eväiden terveysvaikutuksia takuulla nappaa muutaman vuoden loppupäästä pois.
Ei tartte mutta yleistä tuntuu olevanEi siitä mitään stressiä tartte ottaa kun katsoo vähän mitä suuhunsa laittaa ja kuinka paljon.
Nimenomaan, ruoka pitää olla hyvää ja sitä on oltava riittävästi, sekä ilman suolaa on ruoka mautonta.Ei siitä mitään stressiä tartte ottaa kun katsoo vähän mitä suuhunsa laittaa ja kuinka paljon.
Kasvissyöjällä sattaa hirttää.pelkästä tuollaisen ajattelemisesta.Kyllä se sitten muutenkin hirttää, jos tuollaisesta laukeaa. Toki jos ottaa jokapäiväiseksi tavaksi, tuskin pidemmän päälle terveellistä.
Kohtuus kaikessa.
Minä olen nyt pari kuukautta käyttänyt mustapippuria suolan sijaan. Korvaa suolan tomaatin, paprikan ja vähän joka ruoan päällä, johon olen käyttänyt suolaa.Mulla on kala ja kananmuna ne aineet joissa tarvii suolan maistua.
Aika outoa, koska vaikutus makuaistimukseen on täysin erityyppinen. Suola ärsyttää kielen suolaisen maun tunnistavia makuhermoja ja mustapippuri ei ärsytä makuhermoja lainkaan vaan lämmön ja kivun tunnistavia hermoja.Minä olen nyt pari kuukautta käyttänyt mustapippuria suolan sijaan. Korvaa suolan tomaatin, paprikan ja vähän joka ruoan päällä, johon olen käyttänyt suolaa.
Kolestrolilääkitys on, mutta silti vältän kananmunia ja leivän päälle aina Benecolin rypsimargariinia.
Kolesterolilääkkeet on vapaudu vankilasta-kortti ja voi syödä mitä vaan.![]()
Tulkaas vakuuttaan meidän pirttikarhu että noin olisi....Ja verenpainelääkkeillä ei tarvii suolamääriä tarkkailla.

Ihan normaalisuolainen Keiju on pirttikarhun hyväksymä, paistamiseen jjuokseva rasva jossa sydänmerkki. Paitsi kala, se paistetaan voissa.leivän päälle aina Benecolin rypsimargariinia.
Ei oikein usko rouvakaan että näin olisi, hommasi keittiöön semmoisen äänekkään pippurimylly tyyppisen suolanlisäys ratkaisun.Tulkaas vakuuttaan meidän pirttikarhu että noin olisi....
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.