Hauskaa, hupia, ihmettä, kuvia, videoita, juttuja (mutta ei vitsiketju)

Kyllä se sitten muutenkin hirttää, jos tuollaisesta laukeaa. Toki jos ottaa jokapäiväiseksi tavaksi, tuskin pidemmän päälle terveellistä.
Kohtuus kaikessa.
Ja nousseet stressitasot siitä että pelkää jatkuvasti eväiden terveysvaikutuksia takuulla nappaa muutaman vuoden loppupäästä pois.

Mulla on kala ja kananmuna ne aineet joissa tarvii suolan maistua.
Minä olen nyt pari kuukautta käyttänyt mustapippuria suolan sijaan. Korvaa suolan tomaatin, paprikan ja vähän joka ruoan päällä, johon olen käyttänyt suolaa.
Kolestrolilääkitys on, mutta silti vältän kananmunia ja leivän päälle aina Benecolin rypsimargariinia.

Minä olen nyt pari kuukautta käyttänyt mustapippuria suolan sijaan. Korvaa suolan tomaatin, paprikan ja vähän joka ruoan päällä, johon olen käyttänyt suolaa.
Kolestrolilääkitys on, mutta silti vältän kananmunia ja leivän päälle aina Benecolin rypsimargariinia.
Aika outoa, koska vaikutus makuaistimukseen on täysin erityyppinen. Suola ärsyttää kielen suolaisen maun tunnistavia makuhermoja ja mustapippuri ei ärsytä makuhermoja lainkaan vaan lämmön ja kivun tunnistavia hermoja.

Kolesterolilääkkeet on vapaudu vankilasta-kortti ja voi syödä mitä vaan. :)
Ja verenpainelääkkeillä ei tarvii suolamääriä tarkkailla.
Tulkaas vakuuttaan meidän pirttikarhu että noin olisi....:rotfl::rotfl::rotfl:
leivän päälle aina Benecolin rypsimargariinia.
Ihan normaalisuolainen Keiju on pirttikarhun hyväksymä, paistamiseen jjuokseva rasva jossa sydänmerkki. Paitsi kala, se paistetaan voissa.

Tulkaas vakuuttaan meidän pirttikarhu että noin olisi....
Ei oikein usko rouvakaan että näin olisi, hommasi keittiöön semmoisen äänekkään pippurimylly tyyppisen suolanlisäys ratkaisun.
Entinen lusikka ja purkki oli liian hiljainen, ei kuullut olohuoneeseen mun suolan lisäys hommia.

Pullasiivut voilla tai oivariinillä on hyvää kyllä.
Toinen jota joskus penskana kokeilin ni hillomunkki ja lauantaimakkara.
Vaikken nyt niin siitä lauantaista perustakkaan mut pitipähän jokusen kerran kokeilla.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin