Hauskaa, hupia, ihmettä, kuvia, videoita, juttuja (mutta ei vitsiketju)

Screenshot_20231029_145701_TikTok.webp

Ne alkuperäiset jousetkin ovat ruostuneet ja varisseet tuohon maahan .
Nuo kierrejouset ovat laitettu kuvaan rekvisiitaksi myynninedistämis tarkoituksessa .
Helppo aihio korinvaihtoon , suurimmat työt tehty .
Takavetoinen vielä joten helppo myydä , koska kiva luisupulkka talven rientoihin .

Kyllä tuo neiti melkein missikisoihin joutais. On kyllä yksi telkkarin kaikkien aikojen ärsyttävimmistä henkilöistä. Jos vaikka rouva kattoo jotain telkkarista ja mä olen tekemässä ruokaa ja tuo lärvi tulee ruutuun, niin ruuan teko loppuu just siihen ja mä lähden tupakeittiöstä hitolle. Syökööt mitä haluavat. Ruuan yritän ehtiä nostaa liedeltä pois.

Ei ole mielipidettä henkilöstä muodostunut, jotain tosi-tv juttuja vissiin juontanut.
Ohimennen jossain ohjelmassa tosiaan nähnyt tuon juontajana ja jo ensivaikutelma on niin vastenmielinen. Joku ruoka-ohjelma oli, missä paikallisten tilojen eväistä tekivät ruokaa ympäri Suomea. Meiltä päin oli jakso, tutun hanhifarmin hanhia vielä kokkasivat, mutta oli pakko jättää katsomatta puolivälissä, kun tuo ylipirteä tekohymynaama tunki pärstänsä kokoajan ruutuun ja lässytti kuin pikkuvauvalle olis puhunut.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin