Tiedote Foorumin toimintaongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep. Näyttää riippuvan selaimesta. Chrome roikottaa vanhaa teemaa matkassa, mutta esim. Safari päivittää perusteemalle.

Jos Chromessa näkyy vielä teema, joka on nyt kytketty pois päältä, niin näkyviin tulee tuollainen herja:

herja.webp

Kyseessä on vain teemasta tuleva muistutus siitä, että teemalisäosa on kytketty pois päältä, ei mitään vaarallista.

Ja tuo lisäosahan on kytketty pois siksi, että pyritään palauttamaan asennus mahdollisimman perusmuotoon.

Kohta kun joku raapii päätään, että mikä ihmeen EXIF, niin avataan nopeasti asiaa. Kuvan EXIF-tieto sisältää informaation käytetystä kamerasta, kameran asetuksista, yms.

Ja HUOM! Mikäli kameralla on käytössä GPS (kuten kännykässä yleensä), tallentuu EXIF-tietoon myös sijaintitieto! Kännykässä GPS:n käytöstä poisto tai GPS katveessa oleminen ei välttämättä estä kännykkää tallentamasta olettamaansa sijaintia EXIF-tietoon.

EXIF-tiedon voi itse poistaa kuvankäsittelyohjelmalla.
Vissiin toiselta nimeltään metatiedostoja, näin latvaräjähdyksen jälkeen funtsittua, tiedä sitten onko...

Vissiin toiselta nimeltään metatiedostoja, näin latvaräjähdyksen jälkeen funtsittua, tiedä sitten onko...

Yleisnimitykseltään Metatietoja juu.

Vähän sama kuin puhutaan hitsaamisesta, ja sit meillä on tarkemmin määrittäviä termejä kuten puikko, kaasu, mig, mag, jne...

On kyllä karmea tämä vaalea teema kun on tummaa teemaa käyttänyt jo vuosia :( Toivottavasti tulee tumma teema takaisin jossain vaiheessa.

Teemalla ole mulla ainakaan mitään merkitystä.
Perus vaalea on ollut aina.
Joskus kokeilin tummaa, niin vaalean tai värillisen tekstin luku tummalla taustalla oli vaikeaa....

Mulla ollu nyt aika pitkään vaalea "KK Perusteema", alunperin käytin sitä tummaa teemaa, mutta se meni jotenkin rikki jossain vaiheessa ettei sitä pystynyt enää käyttämään. Ompa tällä vaaleallaki pärjännyt..

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin