Tiedote Foorumin toimintaongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulee sille hintaa useampi satanen, mutta se ei ole probleema. Pitää itse asiassa tehdä useampi päivitys, koska versioita on jo ehtinyt tulla useampia ja tyypillisesti päivitys menee porras kerrallaan.

Olen siirtänyt tuota ihan siksi, että välillä ei ole ollut aikaa, eikä silloin oikein voi ruveta puuhaan. Jos taas on ollut aikaa, niin on ollut selkä sökönä tai muuten takki tyhjänä. Viime vuosi etenkin oli aika kinkkinen.

Nyt olen aika toiveikas, että loppuvuodesta pääsisin asiaan. Tällä hetkellä on vain vielä tähän taloon liittyviä juttuja kesken ja ne pitää hoitaa ennen talvea. Onneksi toistaiseksi näyttää siltä, että koronasta selvisin jokseenkin ehjin nahoin.

Onkos borggi laittanut minulle jonkun jarrun päälle, kun kestää minuutin latailla jokaista klikkausta?

Ei näy hidastelevan, jos en ole kirjautuneena sisään.

Jos vastaan tähän, että kyllä, se on sama jarru, jonka CIA foorumille asensi, niin onko asia sillä ok?

Jos vastaan tähän, että kyllä, se on sama jarru, jonka CIA foorumille asensi, niin onko asia sillä ok?

Eli siis olet? Vääriä mielipiteitäkö ei täällä saa esittää?

Onko se sitten uusi tunnus luotava jos täällä haluaa keskustella vai meinaatko sen eston joskus poistaa?

Välillä tökkii hieman, mutta olen kuvitellut, että vika on omassa päässäni...

Sivujen latausajat tuolta muualta maailmasta päin mitattuina näyttävät normaaleilta. Sisäänkirjautumattomia tai botteja on ehkä hieman normaalia enemmän. En osaa sanoa, mistä tökkiminen voisi johtua.

Eilen tämä jumitus joskus ilta kasilta alkoi. Sama jumi molemmilla tietokoneilla Chromella ja Operalla. Toimii hyvin ilman kirjautumista ja privaatti ikkunassa, kunnes kirjaudun sisään.

Itte en puhelimella ole havainnut viimeaikoina yhtään mitään takkuilua.
Läppärillä ajoittain kyllä, mut siinä on auttanut viimeistään laitteen uudelleenkäynnistys .

Twitter linkkejä viitsi oikein enää avata kun lyö yhtenään sisäänkirjausmuureja. Enkä tee varmasti tiliä sinne ikinä ellei Elon Muskista tuu Twitterin diktaattori.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin