Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ellei se uusiudu automaattisesti, niin sitten jossakin vaiheessa päivää saattaa selain herjata, että sivuston käyttö ei ole turvallista.Tämän sivuston sertifikaatti vanhenee 27.1.2022.
Ellei se uusiudu automaattisesti, niin sitten jossakin vaiheessa päivää saattaa selain herjata, että sivuston käyttö ei ole turvallista.
Sitten fiksataan. Yhtä hyvin saattaa käydä niin, ettei mitään ongelmia ilmene. On vaan ollut tällaista töksähtelyä havaittavissa viime aikoina, siksi ennakkovaroitus.
Ellei se uusiudu automaattisesti, niin sitten jossakin vaiheessa päivää saattaa selain herjata, että sivuston käyttö ei ole turvallista.
Sitten fiksataan. Yhtä hyvin saattaa käydä niin, ettei mitään ongelmia ilmene. On vaan ollut tällaista töksähtelyä havaittavissa viime aikoina, siksi ennakkovaroitus.
Ehdin kans kysellä kaivurista tuolla turinaketjussa, josko jatkot sinne.Mikäs kaivuri on avattaressa
Laitoin yksityisviestin, yläkulmasta kirjekuoren kohdalta pääset lukemaan.Hei, moderaattori sekoilin-ko? vai missä vika? Se ruutu, jota oletin vuosiruuduksi, kun jo kuukausi-ruudun (ensimmäisen) olin täyttänyt, niin viimeisen ruudun oletin olevan vuosiruutu ja yritin siihen ikävuottani saada, muttatulikin 2005 ?? - jonka näin ensi kertaa vasta omalla sivullani, alla ilmoitus että ei voi vaihtaa jos mennyt väärin. Jos näin, niin menen ainakin poistamaan täpit, ettei nuori ikäni häiritse muita ja tulee ristiriitaa Avatar kuvassa näkyvän äijän kanssa! Hasse.
Ohhihi oli ennakkoviisas eikä kysymyksellään seottanut tätä aihepiiriä..Yksi viesti vasta hällä, kummiskinko kirjoittanut muuallekkin.
No tähän ketjuun näköjään muutkin viisastelee, minä vaan toivotin uuden kaverin tervetulleeksi.Ohhihi oli ennakkoviisas eikä kysymyksellään seottanut tätä aihepiiriä..
Toivottavasti et mun kommenttiani asiasta ottanut viisasteluksi, ja ei oo nyt hyvä mieli ei!No tähän ketjuun näköjään muutkin viisastelee, minä vaan toivotin uuden kaverin tervetulleeksi.
Mistä minä voin tietää mitä hihih on jonnekkin kirjoittanut.
Poistin noi omat viestini, onko nyt hyvä mieli.
Boottasin. Päivitys odotteli boottia ja kun en yötä jaksanut odottaa, niin tempaisin hantaakista näin päivällä.
Pahoitteluni mahdollisista järkytyksistä.![]()
Tässä on yksi vara https://status.konekansa.net/Tälläisiä tempauksia varten pitäisi perustaa jokin vertaistukifoorumi / kriisiryhmä!
Ei ole irkissä kerennyt pörrätä...

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.