Tiedote Foorumin toimintaongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämän sivuston sertifikaatti vanhenee 27.1.2022.
Ellei se uusiudu automaattisesti, niin sitten jossakin vaiheessa päivää saattaa selain herjata, että sivuston käyttö ei ole turvallista.

Sitten fiksataan. Yhtä hyvin saattaa käydä niin, ettei mitään ongelmia ilmene. On vaan ollut tällaista töksähtelyä havaittavissa viime aikoina, siksi ennakkovaroitus.

Ellei se uusiudu automaattisesti, niin sitten jossakin vaiheessa päivää saattaa selain herjata, että sivuston käyttö ei ole turvallista.

Sitten fiksataan. Yhtä hyvin saattaa käydä niin, ettei mitään ongelmia ilmene. On vaan ollut tällaista töksähtelyä havaittavissa viime aikoina, siksi ennakkovaroitus.

Eihän tämän sivuston käyttö tähän astikkaan ole ollut turvallista :D Täältä saa hulluja ideoita, joita täytyy sitten toteuttaa pajalla (ja jotka vievät kaikki rahat).

Foorumihan toimii kuin saksalainen premium. Sertifikaatti voimassa 24.1.2022 klo 02:00 (00:00 GMT) - 25.4.2022 klo 02:59:59 (24.4.2022 klo 23:59:59 GMT).

Huom! Kannattaa siis avautua huolistaan ja murheistaan foorumilla. Tämä kyllä kuullaan!

Hei, moderaattori sekoilin-ko? vai missä vika? Se ruutu, jota oletin vuosiruuduksi, kun jo kuukausi-ruudun (ensimmäisen) olin täyttänyt, niin viimeisen ruudun oletin olevan vuosiruutu ja yritin siihen ikävuottani saada, muttatulikin 2005 ?? - jonka näin ensi kertaa vasta omalla sivullani, alla ilmoitus että ei voi vaihtaa jos mennyt väärin. Jos näin, niin menen ainakin poistamaan täpit, ettei nuori ikäni häiritse muita ja tulee ristiriitaa Avatar kuvassa näkyvän äijän kanssa! Hasse.

Hei, moderaattori sekoilin-ko? vai missä vika? Se ruutu, jota oletin vuosiruuduksi, kun jo kuukausi-ruudun (ensimmäisen) olin täyttänyt, niin viimeisen ruudun oletin olevan vuosiruutu ja yritin siihen ikävuottani saada, muttatulikin 2005 ?? - jonka näin ensi kertaa vasta omalla sivullani, alla ilmoitus että ei voi vaihtaa jos mennyt väärin. Jos näin, niin menen ainakin poistamaan täpit, ettei nuori ikäni häiritse muita ja tulee ristiriitaa Avatar kuvassa näkyvän äijän kanssa! Hasse.
Laitoin yksityisviestin, yläkulmasta kirjekuoren kohdalta pääset lukemaan.

Ohhihi oli ennakkoviisas eikä kysymyksellään seottanut tätä aihepiiriä..
No tähän ketjuun näköjään muutkin viisastelee, minä vaan toivotin uuden kaverin tervetulleeksi.
Mistä minä voin tietää mitä hihih on jonnekkin kirjoittanut.
Poistin noi omat viestini, onko nyt hyvä mieli.

No tähän ketjuun näköjään muutkin viisastelee, minä vaan toivotin uuden kaverin tervetulleeksi.
Mistä minä voin tietää mitä hihih on jonnekkin kirjoittanut.
Poistin noi omat viestini, onko nyt hyvä mieli.
Toivottavasti et mun kommenttiani asiasta ottanut viisasteluksi, ja ei oo nyt hyvä mieli ei!

ÄÄK :hermot:

upload_2022-2-3_14-54-14.webp

Boottasin. Päivitys odotteli boottia ja kun en yötä jaksanut odottaa, niin tempaisin hantaakista näin päivällä.

Pahoitteluni mahdollisista järkytyksistä. :D

Boottasin. Päivitys odotteli boottia ja kun en yötä jaksanut odottaa, niin tempaisin hantaakista näin päivällä.

Pahoitteluni mahdollisista järkytyksistä. :D

Tälläisiä tempauksia varten pitäisi perustaa jokin vertaistukifoorumi / kriisiryhmä!

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin