Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kateeks käy teidän dyykkaus-löydötTommosen irrotin ykspäivä romuksi menevästä koneesta. Yks vaiheinen 0,75kw.
Näytä liitetiedosto 144641
ne on 100 x 200 x 2.Joko on pieni levykoko, tai reilu ainepaksuus.
10x20cm ja 2mm paksu, vaiko 100 x 200 x 2cm ?ne on 100 x 200 x 2.
Sentit ja millit.10x20cm ja 2mm paksu, vaiko 100 x 200 x 2cm ?
Oon kuullu kun isot pojat niin sanoo...Jos hitsais kaksi päälkekkäin. Olisvat kuin muurahaiset...Teet mitä vaan tuosta, niin se nitkahtaa.Oon kuullu kun isot pojat niin sanoo...

Tuostahan löytää rälläkällä lukemattoman monta eri variaatiota eri pituisia putkipalkin pätkiä.
Juu, jos ei muuta käyttöä löydy. Ja noita varmaan tulee lisää. Tuo on "kuormalava" jolla meille töihin tulee erästä tuotetta.Tuostahan löytää rälläkällä lukemattoman monta eri variaatiota eri pituisia putkipalkin pätkiä.
Jotain 6 pyöräistä ehkä?Juu, jos ei muuta käyttöä löydy. Ja noita varmaan tulee lisää. Tuo on "kuormalava" jolla meille töihin tulee erästä tuotetta.

Monta kertaa olen meinannut tilata vaihtolavan pihalle, mihin mättäisi romuja varastoista, mutta kun tuo yksi tavarantarkastaja kantaisi niitä samantien takaisin varastoon.Oli hauska dyykata omia nurkkia tänään. Ai, täällä on tääkin vielä![]()
![]()
Tilaa korkealaitainen ja pistä takaovet lukkoonMonta kertaa olen meinannut tilata vaihtolavan pihalle, mihin mättäisi romuja varastoista, mutta kun tuo yksi tavarantarkastaja kantaisi niitä samantien takaisin varastoon.
Niin, menopaluu kuormahan on se taloudellisin...Monta kertaa olen meinannut tilata vaihtolavan pihalle, mihin mättäisi romuja varastoista, mutta kun tuo yksi tavarantarkastaja kantaisi niitä samantien takaisin varastoon.
Vielä taloudellisempaa on, kun jättää sen lavankin pihaan tilaamatta.Niin, menopaluu kuormahan on se taloudellisin...![]()
Mut jos sillä lavan pihassakäynnillä saa hellasärön nollille joksikin aikaa voi olla ihan kannattava sijoitus....Vielä taloudellisempaa on, kun jättää sen lavankin pihaan tilaamatta.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.