Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole juu, lähinnä lapsellista...mutta ei oo miehekästä ei......
Vai olisko kuitenkin Honda CBX 1000 super sport eli kuuspyttyinen kuudella pakoputkellaMielestäni moottoripyöri gingi on ollut Honda Cb 750 eli nelipyttyinen ja neli pakoputkinen tuutti 1970 luvulta?
Sen äänikin on musiikkia eikä älytöntä yli kovaa räimetä
Ton vehkeen ääntä ei kovin moni ole livenä saanut kuunnella.Vai olisko kuitenkin Honda CBX 1000 super sport eli kuuspyttyinen kuudella pakoputkella
Juu en minäkään kyllä livenä ole kuunnellut tuota super sporttia, mutta normaalia 6->2 putkistolla ja viime lauantaina tuurissa kun oli se extreme car meet, siellä joku pörräili Benelli Sei:stä rakennellulla kahvila kilpurilla (6 mukinen rivikone tässäkin)Ton vehkeen ääntä ei kovin moni ole livenä saanut kuunnella.
ennen Klaukkalan liittymää ja siinä oli semmonen heitto että tuntui kuin ois lentoon lähteny.
Prätkistä:
Mulla oli aikoinaan suizan 1100 gikseri. Vaihdoin hondan 750fourin hirveellä lasikuitukaukalolla tuohon. Menin käymään tuusmotorissa jonkun asian tiimoilta ja ajoin suzukin kanssa kotiin
Olihan se hillitön laite siihen maailman aikaan. Kolmosella otti sen 200 ja kaksi pykälää vielä jäljellä.
Hämeenlinnan väylällä keimolan portin kohdalla ohitin isobroidin tercelin, se sanoi että nortista tippui tuhkat syliin kun säikähti
260km/h oli mittarissa ennen Klaukkalan liittymää ja siinä oli semmonen heitto että tuntui kuin ois lentoon lähteny.
Pari vuotta sitä pidin ja myin pois ku tuli muutto ulkomaille. Onneksi ollaan vielä hengissä.
Kehä kolmosella saatiin kuutioiden mukaan sakkoja markka-aikana, poliisisetä oli ankarana ja uhkaili että ottaa kortin pois.
Ei paljo tarvinnu pienempää pykältää jos tarvi rekasta ohi mennä. Vääntöä piisasi mutta oli kyytiläinenkin aika karahka siihen aikaan.
Pikkuveljellä oli 1100 fj jammu ja meillä oli samanlaiset nahat plus farkkuliivi jonka selässä etelävaltioiden lippu
Valkoiset arain potat mustilla visiireillä molemmilla.
Liivi on "jäädytetty" liiterin seinällä
Pari kertaa vedin sillä lepikkoonkin, irtosoraa ulkokurvissa ja siitä mentiin pellolle.
Kerran päätettiin lähteä käymään mutsin ja faijan mökillä ylä-savossa, 3 tuntia itä Helsingistä tupakkitaukoineen
Se oli semmosta surutonta nuoruusaikaa se.
Jaa niin, oli orkkis änkkäri mutta broidin fj:ssä tehoputki, en muista enää että mikä?
Tämmönen:
Näytä liitetiedosto 116979
Ei mahdu mulle...Minä en niitä kuulemma enään tarvitse.
Eläpäs nyt....Snif. Tarviiko joku ajovarusteita?
Minä en niitä kuulemma enään tarvitse.
Minulle 2020 syksyllä/alkutalvesta lueteltiin pitkä lista moottorisahasta hitsauskoneen kautta traktoriin ja raivaussahaan sekä veneisiin joita en muka tartte.Minä en niitä kuulemma enään tarvitse.
Minulle taas kelpaisi vanhan liiton 750 gsxr mc-xpressin turbosarjalla.Tuollisen -85-86 Gikserin ostan heti, jos vastaan tulee järkihintaan pilaamaton. Mielummin 750. R.I.P. Janne.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.