Mitähän helvettiä se jätkä touhuaa? Meinaatko siivota pesää yksilahkeiselle?Eläpäs nyt....vaparihan ois melko jouten
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän helvettiä se jätkä touhuaa? Meinaatko siivota pesää yksilahkeiselle?Eläpäs nyt....vaparihan ois melko jouten
Mitähän helvettiä se jätkä touhuaa? Meinaatko siivota pesää yksilahkeiselle?
Kunhan ite et oo kolmantena pyöränä...ja hommata vaikka kolmas pyörä.
No, jotkut tykkää siitäkinKunhan ite et oo kolmantena pyöränä...
Joko sen olet loppuunhuoltanut?Eläpäs nyt....vaparihan ois melko jouten
Jos ei jaksa kaasareita putsata niin vähän reilummin joutuu kiusata että rupee pelaa kunnolla...ainakin tähän asti on rötääminen korjaantunu ajamalla...jos enskesänä taas vähän silläkinJoko sen olet loppuunhuoltanut?
Eikö se mun pinkki kypärä kelpaa????????????????????????????????????!"uus" kypärä kyllä tarttis hommata
Näköjään paranee juttelemalla....mulkwistin mainitsin ja kolmannella jäi jo käymään....on näillä tunteet vaan....Joko sen olet loppuunhuoltanut?
Tarttis olla sentään ihmisen pään kokoinen .........Eikö se mun pinkki kypärä kelpaa????????????????????????????????????!
Mikäs kalustonmyynti siellä on menossa? Kesäkelkka jo meni Mikalle?Dyykkasin vaparille vakuutuksen (22€/kk) jos vaikka mulkwisti tulee koeajolle![]()
Cessna on kova investointi.Mikäs kalustonmyynti siellä on menossa? Kesäkelkka jo meni Mikalle?
Olin jo linkunkin näkevinäni myynnissä, mutta ei onneksi ollutkaanCessna on kova investointi.![]()
Menossa....ei myö myyä lahjoitetaan vaan niin ei sisällä takuuta.Mikäs kalustonmyynti siellä on menossa? Kesäkelkka jo meni Mikalle?
....jos vaan mahdollista saada rom....rakkaille lisää käyttötunteja niin kaikkeni yritän...Pistää epäileen että "joku" on ny kiikarissa ja se ei siedä kilpailevia "koneita"....
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.