No kun olis tienny, niin kyytiin olis voinu nostaa.Minä just tuollaista etsinkin, en löytänyt ihan vastaavaa.
Ja ihan alkuperäiseen käyttöön.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
No kun olis tienny, niin kyytiin olis voinu nostaa.Minä just tuollaista etsinkin, en löytänyt ihan vastaavaa.
Kalliit tarrat kyljessä.Näytä liitetiedosto 152222
Tuollaisen pelastin romukouralta viime syksynä, nyt vasta muisti nakata kyytiin.
Pikku klommo mutta muuten lie ehjä, taitaa päätyä kuitenki jonkinnäköiseksi savustuspöntöksi tai grilliksi. En oo päättäny vielä.
No, en oikein osannut kuvitella, että tuollaisia heitetään metallinkeräykseen. Käytännössä ikuinen, kun varaosiakin saa.No kun olis tienny, niin kyytiin olis voinu nostaa.
Lommo olis oiottavissa harjanvarren avulla.Minä just tuollaista etsinkin, en löytänyt ihan vastaavaa.

Toisen romu on toisen aarre.Lommo olis oiottavissa harjanvarren avulla.
Sit tuollainen suojapeltilappu hepata takas kiinni kun oli irti.
Näytä liitetiedosto 152228
Pesu & putsaus ja takas nippuun ehjän o-renkaan kans (oli poikki tuo liitokseen tuleva)
ni sekait olis täysin soiva peli.
Ei ole joo kyllä halpoja mut osia tosiaan saa kuten @cardaani mainitsi.Kalliit tarrat kyljessä.
Ei ihan halpoja ole pumppulohjan tilpehöörit.
Multa joutaa myös kalvoton 100 l tai 150 l RST pytty. Tuosta vanhasta on tullut kalvottoman lisäksi myös kelvoton.Mullahan on siis tilanne tämä.
Näytä liitetiedosto 152229
Oon jo sopinut yhden käytetyn kalvottoman 100l RST säiliön kaupoista, koska ei tässä varmaan montaa viikkoa ole armonaikaa.
Pariin kertaan oon kans pumppulohjan pumppuun uudet sisuskalut tilannut. Jälkimmäiset makso paikallinen sähköyhtiö kun kytkivät vaiheet ristiin eivätkä noteeranneet hälytyksiä.Ei ole joo kyllä halpoja mut osia tosiaan saa kuten @cardaani mainitsi.
Mulle välttäisi huonompikin materiaali pönttöaihioksi. Olis sitte tekijänsä kaltainen pönttö
Mut pumppulohjan pumppuun tilasin joku vuos sitten uudet sisukset ja 220€ postikuluineen kotiovelle ni en pitäny pahana.
Vahingosta viisastuneena ostin yhden painevesiautomaatin varastoon jemmaan jotta saa heittoasennuksen tilalle jos tulee vesiremonttia ni eipä ole pumppu prakannu sen jälkeen.
Vaikuttais kyllä jotta on jonkun vakavamman luokan harrastajan omatekemä.Jäteaseman metalliloosterissa oli. Melko jämerä, painaa varmaan 50 kg. Hitsaamalla tehty nuo T-urat pöytään jne. Ei oo valua siis, jännä homma. Varmaan joku pienemmän pajan tekele siis tai jopa omatekele.Näytä liitetiedosto 152474
Kummasti kertyy pieneenkin painoa kun kaikki on umpirautaa.Vaikuttais kyllä jotta on jonkun vakavamman luokan harrastajan omatekemä.
Vankan näköinen on kyllä.
Saattais olla loogista, että heitetty romuksi, jos ei ole tehty tarpeeseen vaan siksi, että on pitänyt tehdä.En ihmettelis jos tuokin ois ammattikoululaisten tekemä
Eikä oppilaitoksella ole varaa noihin materiaaleihin.Saattaa kasvaa horsmaa jo tuon tekijä.
Ei 2000-luvulla jonnet tuollaista saa aikaiseksi amiksessa. Tuskin -90 luvullakaan.
-74-75 kun olin kansalaiskoulussa 8-9 luokalla nykyään kai yläasteella niin metallityön pajassa oli kaksi metallisorvia, nytkäsaha, kaarisakset, sikkimankeli, kiilaurahöylä, 2metrinen peltikantti, pistehitsi, 2metrinen peltin kaarimankeli, ahjo, useampi puikkohitsi ja kaasuhitsejä.Saattaa kasvaa horsmaa jo tuon tekijä.
Ei 2000-luvulla jonnet tuollaista saa aikaiseksi amiksessa. Tuskin -90 luvullakaan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.