Botnia 23 projekti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika 82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos se kaapeli on vähän tahmea, niin varmasti tekee tuota. Myös kulunut ohjausrumpu voi tehdä tahmimista.

Meni eilen hieman myöhään poikien kanssa, niin tultiin kaasu auki kotiin, ehkä reilu puoli tuntia ajettiin. Rannassa joutokäynnille laskiessani moottori sammui. Lähti kuitenkin heti käymään. Sitä pohtinut, että mikäs hänelle tuli. Toivon ja uskon, että nuo kaislat akselin ympärillä olisi sen verran ahdistanut, että siksi sammui.

Aika mielenkiintoinen sitomistapa kaverilla :D

IMG_20220724_150021906.webp IMG_20220724_145851275_HDR.webp

Toihan on viimeisen päälle huolellisesti sidottu. Kaveri kun oli kerran tullu väsyneenä kotiin ja kömpi veneliiteriin nukkumaan ni veneen naru meni myös ovista sisään ja pari kierrosta kaljakopan ympärille. Sillon oli muovikorit ja lasipullot ni oli toiminut sen yön:D

Tommosten kaislojen ei luulis konetta sammuttavan, mutta ookko tsekannu polttoainesuodattimen, mulla teki saman tempun, oli suodattimessa vettä niin paljon että sammutti koneen....

Tommosten kaislojen ei luulis konetta sammuttavan, mutta ookko tsekannu polttoainesuodattimen, mulla teki saman tempun, oli suodattimessa vettä niin paljon että sammutti koneen....
No en ihan hiljakkoin, mutta tankki kuitenkin imetty niin hyvin tyhjäksi, mitä nyt saa ja molemmat suodattimet uusittu tuossa keväällä. Voishan sen lasikuvun varoiksi kattoa, mutta en usko, että niin paljon vettä tässä ajassa kertynyt. Sitä en tietysti tiedä, paljonki sitä kaislaa ollut siinäkohtaa kun sammui. Manöveeraus laituriin vaati kuitenkin muutaman kerran pakittelua, joka hieman putsaa potkuria.

Juankoskella on aisapaikat myötävirrassa. Yks porukka tuli, eikä sitonut venettä millään kiinni, kun virta pitää sen siinä. Eivät ehkä ihan selvinpäin olleet, kun vaati puolentusinaa yritysta, että aisojen väliin osui.

Starttia piti viime kerralla kopistella. Saattaa olla heikko kontakti tuon möhnän läpi. Mutta varmaan putsilla tulee taas soiva peli.
IMG_20220904_131210588_HDR.webp IMG_20220904_131217312_HDR.webp

Tiivistelmäpläjäys tästä projektista lontoonkielisellä tekstityksellä. Ei nyt aivan mennyt kronologisessa järjestyksessä, mutta olkoot.

Oli kyllä oikeasti edullinen hankinta . Oikean hintainen oikeissa käsissä
Juu, melkein hävettävän halvaksi tuli :oops: Mutta en nyt ole unettomia öitä sen takia viettänyt, kun oli kuitenkin yleisessä myynnissä ja olin ainoa paikan päälle määräaikana saapunut ostaja. Ja täysjärkisiltä ihmisiltä ostin, enkä höperöltä vanhukselta.
Ja toki siinä oli pientä askaretta, mutta ei mikään älytön duuni kuitenkaan.

Juu, melkein hävettävän halvaksi tuli :oops: Mutta en nyt ole unettomia öitä sen takia viettänyt, kun oli kuitenkin yleisessä myynnissä ja olin ainoa paikan päälle määräaikana saapunut ostaja. Ja täysjärkisiltä ihmisiltä ostin, enkä höperöltä vanhukselta.
Ja toki siinä oli pientä askaretta, mutta ei mikään älytön duuni kuitenkaan.
Juu ja monet ihmiset tykkäävät myydä asialliseen hintaan monestakin syystä .
Esim . ei ole rahapulaa , halutaan muistoista pois , tykätään että myyty esine menee hyvään paikkaan ja tarpeeseen , ei tule jälkiporuja jne jne .
No proplems ;) !

Juu ja monet ihmiset tykkäävät myydä asialliseen hintaan monestakin syystä .
Esim . ei ole rahapulaa , halutaan muistoista pois , tykätään että myyty esine menee hyvään paikkaan ja tarpeeseen , ei tule jälkiporuja jne jne .
No proplems ;) !
Noista ikääntyneistä huonokuntoisista veneistä on ylitarjontaa. Ainoa mahdollisuus saada myytyä on riittävän alhainen hinta.

Mulle saa aina ylitarjota, ilman omantunnon tuskia lupaan maksimiryöstöhinnalla koijjata eteenpäin:D

Kyllä joskus opiskeluaikoina persaukiset kaverit ihmetteli ku samana päivänä käytiin Yamaha Centerissä ja muuallakin kaupoilla lokakuussa ja 5 tonnia kiinni. Mutta maalis-huhtikuussa jo alko tilipäivä koittaa.

Olen joskus kuullut , että myyntivoitto tehdään ostaessa . Myydessä sitä ei enää pysty tekemään , jos on pitkäksi tuotteen maksanut .
No ehkä joskus jonkun kaupan niinkin saa aikaan , että ylihintaan myy , mutta sellaisella kaupankäynnillä ei ole jatkuvuutta .

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin