Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.

Olivat sinua tulossa pelastammaan?On se aikalailla tukeva purtilo, ite oon ajanu sellasessa kelissä että mun lisäks ainoo liikkeellä sillä selällä oli järvipelastajien paatti...
Njet, menivätten musta ohi aika haipakkaa ja kurvasivattten saarten välistä kohti isoo selkää eli Tehinselkää...Olivat sinua tulossa pelastammaan?![]()
Joo, totta. Mutta nyt ei yritetäkään helpolla vaan halvallaHelepommalla pääsee jos monipisteohjausta rakentaa niin laittaa hytikan samointein.

No en ihan hiljakkoin, mutta tankki kuitenkin imetty niin hyvin tyhjäksi, mitä nyt saa ja molemmat suodattimet uusittu tuossa keväällä. Voishan sen lasikuvun varoiksi kattoa, mutta en usko, että niin paljon vettä tässä ajassa kertynyt. Sitä en tietysti tiedä, paljonki sitä kaislaa ollut siinäkohtaa kun sammui. Manöveeraus laituriin vaati kuitenkin muutaman kerran pakittelua, joka hieman putsaa potkuria.Tommosten kaislojen ei luulis konetta sammuttavan, mutta ookko tsekannu polttoainesuodattimen, mulla teki saman tempun, oli suodattimessa vettä niin paljon että sammutti koneen....
Juu ei sentään. Iltapalaa kun aloin väkertämään, niin yksin sai syödä, kun muu porukka oli väsähtänyt sohville.Onneks kapteeni ei sammunut. Ehkä.
Tiivistelmäpläjäys tästä projektista lontoonkielisellä tekstityksellä. Ei nyt aivan mennyt kronologisessa järjestyksessä, mutta olkoot.
Juu, melkein hävettävän halvaksi tuliOli kyllä oikeasti edullinen hankinta . Oikean hintainen oikeissa käsissä
Juu ja monet ihmiset tykkäävät myydä asialliseen hintaan monestakin syystä .Juu, melkein hävettävän halvaksi tuliMutta en nyt ole unettomia öitä sen takia viettänyt, kun oli kuitenkin yleisessä myynnissä ja olin ainoa paikan päälle määräaikana saapunut ostaja. Ja täysjärkisiltä ihmisiltä ostin, enkä höperöltä vanhukselta.
Ja toki siinä oli pientä askaretta, mutta ei mikään älytön duuni kuitenkaan.
Noista ikääntyneistä huonokuntoisista veneistä on ylitarjontaa. Ainoa mahdollisuus saada myytyä on riittävän alhainen hinta.Juu ja monet ihmiset tykkäävät myydä asialliseen hintaan monestakin syystä .
Esim . ei ole rahapulaa , halutaan muistoista pois , tykätään että myyty esine menee hyvään paikkaan ja tarpeeseen , ei tule jälkiporuja jne jne .
No proplems!
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.