Juu, se venttiili joka estää täytön. Tuon poistamalla pystyy itse täyttään kaasupullon.
Jotain tuttua oli, mutta en yhdistänyt. Onhan noita nypitty pois. Pitäisi muutamasta pullosta taas irroitella. Ne pullot, mistä on venttiili poistettu, kannattaa merkata vaikka tussilla, että itse tietää, mitkä on uudelleentäytettäviä.

Niitäkin, mutta esim. Thunderbird sähköpostiohjelmassa tiedot on kahden hiirenkliksaisun takana heti katsottavana...

Pihdeillä nyppäät sen messinkisen osan pois säiliöstä. Sitten näkyy se poistettava osa, kiertää siihen reikään terävä kärkisen ruuvin ja nykäsee sen osan pois. Seuraavaksi painetaan se messinkinen osa takaisin paikalleen, siinä homma kokonaisuudessaan.

No laitatko oikean ohjeen. Pitänyt moiseen modifikaatioon alkaa, mutta en tiedä olenko katsellut vääriä vai oikeita ohjeita.
Joissain videossa ottavat sen pään noinvain pihdeillä pois. Messingin tiivistepinta ja tiivisteenä toimiva o-rengas voi vaurioitua. O-rengas kannattaa ottaa purkamisen ajaksi pois eikä olisi haittaa jos pihtien ja sen messinkisen pään väliin laittaa jotain pehmustetta, ettei tule naarmuja.

Olen nähnyt myös videon, missä pellin soiroon viilataan ura, mikä sopii siihen uraan, mistä O-rengas on otettu pois.
Tällä soirolla nypätään osa irti.

Olen nähnyt myös videon, missä pellin soiroon viilataan ura, mikä sopii siihen uraan, mistä O-rengas on otettu pois.
Tällä soirolla nypätään osa irti.
Erikoistyökalu lienee paras vaihtoehto kärjen irroitukseen.

Kevyesti sivuleikkureilla puristaa ihan muovin rajasta, ja kääntää irtoaa kevyesti. Nollarengas hoitaa tiivistyksen sitä kun ei vahingoita.
ruokailu haarukan piikkiväli vois kyllä osua hyvinkin siihen nollarengas uraan.

O-rengas nimitystä täällä päin pääosin kyllä käytetään, muttei tuo "nollarengaskaan" ihmettelyä aiheuta, sitäkin nimitystä kuulee kyllä toisinaan ......

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin