Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tämä liittyy hyttysiin.Mistä on tämä.
Näytä liitetiedosto 136035
Juu, se venttiili joka estää täytön. Tuon poistamalla pystyy itse täyttään kaasupullon.Thermacel kaasupullon ventiili?
Jotain tuttua oli, mutta en yhdistänyt. Onhan noita nypitty pois. Pitäisi muutamasta pullosta taas irroitella. Ne pullot, mistä on venttiili poistettu, kannattaa merkata vaikka tussilla, että itse tietää, mitkä on uudelleentäytettäviä.Juu, se venttiili joka estää täytön. Tuon poistamalla pystyy itse täyttään kaasupullon.
Löytyy sekä vääriä, että oikeita ohjeita.Ohjeet löytyypi juutuupista...
No laitatko oikean ohjeen. Pitänyt moiseen modifikaatioon alkaa, mutta en tiedä olenko katsellut vääriä vai oikeita ohjeita.Löytyy sekä vääriä, että oikeita ohjeita.
Joissain videossa ottavat sen pään noinvain pihdeillä pois. Messingin tiivistepinta ja tiivisteenä toimiva o-rengas voi vaurioitua. O-rengas kannattaa ottaa purkamisen ajaksi pois eikä olisi haittaa jos pihtien ja sen messinkisen pään väliin laittaa jotain pehmustetta, ettei tule naarmuja.No laitatko oikean ohjeen. Pitänyt moiseen modifikaatioon alkaa, mutta en tiedä olenko katsellut vääriä vai oikeita ohjeita.
Erikoistyökalu lienee paras vaihtoehto kärjen irroitukseen.Olen nähnyt myös videon, missä pellin soiroon viilataan ura, mikä sopii siihen uraan, mistä O-rengas on otettu pois.
Tällä soirolla nypätään osa irti.
Nollarengas
Käytetäänkö teillä yleisesti tuota nimitystä, mä oon aina puhunut oorenkaasta.
Hyvinkin yleistä nollarengas on täällä ympäristössä, ja kyllä o-rengaskin nimenä on käytössä. Näkyy tuon kuukkelikin löytävän nollarengas sanalla o-renkaat.Käytetäänkö teillä yleisesti tuota nimitystä, mä oon aina puhunut oorenkaasta.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.