Antin Hitatsi ja sen aiheuttamat työt

Nää olis täs...

Sanojeni vastaisesti taidan lainata naapurilta vaakaa, kunhan se parantuu kahden viivan flunssastaan..

20220429_204955.webp 20220429_204951.webp

Jotain tälläistä itekin epäilen.. tuossa ei vaan oo nappia josta sen vaihtais..

Pitää tutkia vielä.. ei sitä kyllä ilmaan saa käsipelillä mitenkään..

No huh, on ollut aikas kiirettä. Nyt tuossa kun punnittiin hernettä niin todettiin vaa-an näyttävän lbs kuten joku epäilikin. Kannen alla oli pieni erillinen dip-kytkin josta sen voi vaihtaa.. taisi Tommik olla lähin 143kg:lla. Vaakahan näytti 149kg. Nyt pitäisi vielä ehtiä paukkeille

No huh, on ollut aikas kiirettä. Nyt tuossa kun punnittiin hernettä niin todettiin vaa-an näyttävän lbs kuten joku epäilikin. Kannen alla oli pieni erillinen dip-kytkin josta sen voi vaihtaa.. taisi Tommik olla lähin 143kg:lla. Vaakahan näytti 149kg. Nyt pitäisi vielä ehtiä paukkeille

Perseti ku ei pääse paukkeille taaskaan. Täytyy kyllä ens vuonna petrata ja järkätä aikaa.

Perseti ku ei pääse paukkeille taaskaan. Täytyy kyllä ens vuonna petrata ja järkätä aikaa.
Tämä pelkästään hyvä uutinen, mulla pamahti selästä jotain.. meen ehkä huomenna käymään paukkeilla(ja tiedoksi: mulla ei oo paskat housuissa, vaikka kävely siltä näyttääkin. Tai ainakaan sitä normaalia lusikallista enempää)

Siirretään maksua vuodella, josko kasvaa korkoa ?

Tämä pelkästään hyvä uutinen, mulla pamahti selästä jotain.. meen ehkä huomenna käymään paukkeilla(ja tiedoksi: mulla ei oo paskat housuissa, vaikka kävely siltä näyttääkin. Tai ainakaan sitä normaalia lusikallista enempää)

Siirretään maksua vuodella, josko kasvaa korkoa ?

Paranemisia. Jospa ei pahasti pasahtanut että menee pikaseen ohitte.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin