Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Olisko asetuksena lbs?Nää olis täs...
Sanojeni vastaisesti taidan lainata naapurilta vaakaa, kunhan se parantuu kahden viivan flunssastaan..
Näytä liitetiedosto 96062 Näytä liitetiedosto 96063
Jos on libsiä, niin 330*0.454= 149.85kg ~ 150kgOlisko asetuksena lbs?
Nää olis täs...
Sanojeni vastaisesti taidan lainata naapurilta vaakaa, kunhan se parantuu kahden viivan flunssastaan..
Näytä liitetiedosto 96062 Näytä liitetiedosto 96063
Millon meillä on suuri tulosilta?![]()
Eiks rinnakkain.Tää pitäis kyllä kans ottaa työn alle, jonain päivänä.. naapurilla on kans tuollainen vaaka pitää laittaa peräkkäin ja jotain roikkumaan..
No huh, on ollut aikas kiirettä. Nyt tuossa kun punnittiin hernettä niin todettiin vaa-an näyttävän lbs kuten joku epäilikin. Kannen alla oli pieni erillinen dip-kytkin josta sen voi vaihtaa.. taisi Tommik olla lähin 143kg:lla. Vaakahan näytti 149kg. Nyt pitäisi vielä ehtiä paukkeille
Tämä pelkästään hyvä uutinen, mulla pamahti selästä jotain.. meen ehkä huomenna käymään paukkeilla(ja tiedoksi: mulla ei oo paskat housuissa, vaikka kävely siltä näyttääkin. Tai ainakaan sitä normaalia lusikallista enempää)Perseti ku ei pääse paukkeille taaskaan. Täytyy kyllä ens vuonna petrata ja järkätä aikaa.
Tämä pelkästään hyvä uutinen, mulla pamahti selästä jotain.. meen ehkä huomenna käymään paukkeilla(ja tiedoksi: mulla ei oo paskat housuissa, vaikka kävely siltä näyttääkin. Tai ainakaan sitä normaalia lusikallista enempää)
Siirretään maksua vuodella, josko kasvaa korkoa ?
Kaadoin kannusta öljyä päälle, ja ajelin reilun puolisen tuntia, ei sillä oiennut, parani kyllä..Eikai tuo kauaa tuon näköisenä pysy kun lähtee ajamaan. Kunhan rullia ei oo jumissa
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.