TommiK
Kansalainen
Mitoituksessa pitäisi laskea että varmana kestää. Eihän sitä kuitenkaan sitten ole pakko käyttää sillä lailla
Eihän enconitkaan mitoituksilla mitä tekevät kestä täydellä voimalla revittää. Tuolla 2m kauhalla tiltti momentti tulee suureksi että täytyy olla järee pyöritin. Riippuu miten paljon ruutia ååkkerissa on vetää kauhaa, onko 15 vai 20 tonnia?
Tohon h10 ååkkeriin joutua tod näk laittaa se17 kokoluokan kiinan pyörittäjän. Ehkä jopa 25nen. Painavat 110-200kg. Rahti maksaa jopa tonnin. Tinkoomalla alibabasta seviäis. Stetsoni veikkaus 2000-2500€ alv nolla rahteineen.