Antin Hitatsi ja sen aiheuttamat työt

Itseasiassa hitachi on ainoo josta oon nähny tilin putoavan omin silmin ja testatessa onnistuin saman tempun tekeen 10 sekunnissa. Onnistu useemman kerran peräkkäin.
Ei tarvinnu kuin olla väljää NTP kiinnikkeessä niin onnistu ja erään huoltofirman päällikön mukaan ominaisuus tolla kohtaa.
Syy kyllä selvis, kiila painu sisään kun tiltti tai kauha pääsi liikkuun kiinnikkeessä.
Ihmettelin kyllä kuinka on mahdollista mutta lukkosylinteriä kun katso niin sehän oli normi sylinteri.
Entisellä työmaalla kiinnikkeet oli aina lukkoventtiili sylintereillä joten jos tollasta tapahtu niin jotain täyty olla hajalla.
Yleensä kauhan lukkoon menee esiohjauspaine.Jyrkkä kulmainen kiila työntää sylinterin sisään kun paine ei riitä pitämään vastaan.korjaantuu takaiskuventtiilillä,kiilan kulma riippuu valmistajasta.
 
Yleensä kauhan lukkoon menee esiohjauspaine.Jyrkkä kulmainen kiila työntää sylinterin sisään kun paine ei riitä pitämään vastaan.korjaantuu takaiskuventtiilillä,kiilan kulma riippuu valmistajasta.
Esiohjauspaine suht yleinen pitopaineena ja kyseisen kamppeen väliaikaisesti korjasinkin vastusvastaventtiilillä. Pelkkä takaisku ei oikein toimi kun kauha pitää joskus saada poiskin. Yleensä kauhanlukkosylinterissä on lukkoventtiili mutta tossa ei ollu, kuulemma normaali sylkky hitatsin pikakiinnikkeessä. Tiedä sitte pitääkö paikkaansa vaikka hitatsin sopimushuoltaja näin sanoi.
Jokusen pikakiinnikkeen oon asentanu, tai noita sylkkyjä pidellyt ja aina lukkoventtiilillä.
 
Esiohjauspaine suht yleinen pitopaineena ja kyseisen kamppeen väliaikaisesti korjasinkin vastusvastaventtiilillä. Pelkkä takaisku ei oikein toimi kun kauha pitää joskus saada poiskin. Yleensä kauhanlukkosylinterissä on lukkoventtiili mutta tossa ei ollu, kuulemma normaali sylkky hitatsin pikakiinnikkeessä. Tiedä sitte pitääkö paikkaansa vaikka hitatsin sopimushuoltaja näin sanoi.
Jokusen pikakiinnikkeen oon asentanu, tai noita sylkkyjä pidellyt ja aina lukkoventtiilillä.
Oikeassa olet vastaventtiilin tarvii ei mulla ole yhdessäkään koneessa ollut lukkoventtiiliä.
 
Oikeassa olet vastaventtiilin tarvii ei mulla ole yhdessäkään koneessa ollut lukkoventtiiliä.
Entisellä työmaalla kaikki asennetut oli lukkoventtiilillä.
Suurimmassa osassa koneita oli varotus systeemi jos pitopaine putos liian pieneksi, muistaakseni 20bar oli raja. Esiohjauspainetta ei käytetty pitopaineeseen.
 
Salamannopeata toimintaa.. siin se ny ois ripsuteltuna. Ny viä maalit päälle ja alkais olla siin.. ja vähäsen hydrauliikkahommia kaivurissa:(

20220422_215129.webp
 
Nyh on saatu nuo ripsuttelut piiloon maalivalumien alle, kasailinkin tuon heikkona hetkenä. Pitäisi alkaa ihmettelemään niitä ohjauksia tälle, jotain namiskuukkeleita pitää koneeseen alkaa sovittelemaan.

Pitää käydä ton kanssa puntarilla niin selvii että oonko mä heikko vai painaako tuo oikeasti paljon. Aika hankala liikuteltava ainakin lihasvoimin tuo on.

20220427_194945.webp 20220427_194917.webp
 
Kestääkö tuo kinuskin pyörittäjä tälläisessä käytössä? Siitähän käytännössä menee kaikki murtovoima läpi.

Tai varmaan sen aikansa kestää.
 
Kestääkö tuo kinuskin pyörittäjä tälläisessä käytössä? Siitähän käytännössä menee kaikki murtovoima läpi.

Tai varmaan sen aikansa kestää.


Kovia lupauksia sille annettiin.. mitoitin tuon niin että koneen voima x2 olisi voima jolla tuota kiskotaan ja sitten vaan taulukosta mikä pyörittäjä siihen osuu..

Puukouran kanssa tarkoitus tuota olisi pääsääntöisesti tarkoitus käyttää.
 
Pitäs varmaan kestää vetää 2m leveää kauhaa toisesta nurkasta täydellä voimalla ja siihen varmuus päälle?
 
Mitoituksessa pitäisi laskea että varmana kestää. Eihän sitä kuitenkaan sitten ole pakko käyttää sillä lailla
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös