tai polkuttimen^^^ mopotin polttoaineeksi.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
tai polkuttimen^^^ mopotin polttoaineeksi.
Ollut mielessä jo pidemmän tovin. Muutama työkaveri tahtoisi nähdä prosessin. Ehkä jonakin päivänä tällaista kurssia tarjotaan työväenopistolla. Katoavaa kansanperinnettä.Pontikkaa vois tiputella sopevan satsin.
Ollut mielessä jo pidemmän tovin. Muutama työkaveri tahtoisi nähdä prosessin. Ehkä jonakin päivänä tällaista kurssia tarjotaan työväenopistolla. Katoavaa kansanperinnettä.
Näistä lasipulloista tuo india ale oli selkeästi paras. Minun ja toisen raatilaisen mielestä. Muut ei mitenkään erikoisia olleet. Kun nuo pullot oli kuitenkin 4,50-5€ hintaisia, mutta minun makunystyrät ei tunnistaneet paremmuutta noihin halvempiin tölkkeihin verrattuna. Nuo tölkit jäikin sitten juomatta, kun taisi mennä konjakin puolelle sen jälkeen. Eli hieman torsoksi jäi varsinainen ipa ilta, mutta muuten oli mainio ilta. Siis viime lauantaina tämä tapahtui.Muutaman ipan hain ihan marketista ensi viikkoa varten. Kun yhden, nykyään jo entisen työkaverin kanssa kohta vuoden suunniteltu ipa iltaa. Meinasin, että hirveesti enempää turha ostaa, kun sen kymmenennen jälkeen välttis huomaa niitä eri makuvivahteita
Ja sittenhän on jo ravintolatkin auki, niin sieltä varmaan saa lisää.
Näytä liitetiedosto 61313
Suosittelen kuvan ipaa. Erinomainen hinta/laatusuhde. Toki makuasia.Näistä lasipulloista tuo india ale oli selkeästi paras. Minun ja toisen raatilaisen mielestä. Muut ei mitenkään erikoisia olleet. Kun nuo pullot oli kuitenkin 4,50-5€ hintaisia, mutta minun makunystyrät ei tunnistaneet paremmuutta noihin halvempiin tölkkeihin verrattuna. Nuo tölkit jäikin sitten juomatta, kun taisi mennä konjakin puolelle sen jälkeen. Eli hieman torsoksi jäi varsinainen ipa ilta, mutta muuten oli mainio ilta. Siis viime lauantaina tämä tapahtui.
Itse voin toisinaan ostaa tyyriimmän juoman, mutta en minä sen takia sellaista osta, että pääsisin maksamaan enemmän. Vaan toivon paremman makuista olutta.
Tähän mennessä kotimaiset panimot pärjänneet hienosti hinta/laatu suhteeltaan.

Ai Jore taas vauhdissa....Ai saateri ku aina naurattaa tää pätkä.
Joo on aika pätevä jätkä skoottereiden laitossa!Ai Jore taas vauhdissa....
Sillä oli kovakulkusia skoottereita, ajelin autolla perässä niin tasasella meni yli 90 gepsin mukaan eikä kuulemma ollu vielä kaikki hanat auki.
Sai lemput kämpästä ku oli kerrostalon alakerrassa josta kulku suoraan kuistin kautta nurmikolle, niin rakenteli niitä skoottereita siellä kämpässä, hitsailikin siellä....
Tossahan tuo asustelee 5 kilsan päässä...
Jore taas vauhdissa....
Joo, vähän oli.Eikös tää ollu vähä kehnossa kunnossa välillä , näytti välillä jotta muutamaan vuoteen ikää tullu ainaki 20 vuotta lisää.

Melkein pitäis lähteä Saksassa taas käymään että sais maissivodkaa. Halpaa ja hyvää. Hampurin Lidlistä sitä aikanaan toin 2 x 0,75l sixpacin. Hinta oli 4,90 pullo.Vodka tonic on myös ihan hyvä juoma. 4cl vapaa valintaista vodkaa ja 15cl toniccia ja jäitä sekaan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.