Akkukäyttöiset työkalut; porat, rälläkät jne. | Kehuja ja kiroja

Mikäs osa täältä on rikki, kun liipaisin on on/off mallia, eli kierroksia ei pysty säätelemään.
Tarvittava erotiikka lienee mukana tuossa liipaisinmoduulissa. Varaosia löytyy kinukeilta todnäk. halvalla.

Tässä mutuna valittu esimerkki:

IMG_2345.webp

Tuossa laittamassasi kuvassa näkyy kyllä itse liipaisimen lisäksi muitakin erotiikkaosia. Moottorin alapuolella on kuparia vasten jokin fetti. Muitakin rönsyjä saattaa olla.

Mulla ois yks ddf448 jossa on uusi tuo kytkin, vaihteisto meni rikki siitä. Kierrokset hieman varovasti seilaa, vanhalla kytkimellä seilasivat aivan vitusti.

Nytkö se jo meinaa jumiin mennä :( joo uutena oon lisänny rasvat joka wehkeeseen mutta tämä jumii moottorin puolelta ihan kun laakeri hirttäis kiinni....käytön puutteesta ei ainakaan voi johtua aika mukavasti se on asiansa hoitanu.

20251004_124951.webp

Nytkö se jo meinaa jumiin mennä :( joo uutena oon lisänny rasvat joka wehkeeseen mutta tämä jumii moottorin puolelta ihan kun laakeri hirttäis kiinni....käytön puutteesta ei ainakaan voi johtua aika mukavasti se on asiansa hoitanu.

Näytä liitetiedosto 158488
Eikös ne yleensä ole kummatkin moottorin laakerit kestovoideltuja? Että kumpikaan ei saa voitelua kulmavaihteesta. Muutaku pölysuojat irti ja vaseliinia perään, jos ei oo mahottomasti leikannu. Jokku porvarit voi peräti pistää vallan uudet laakerit.

Ne ikään kuin puukkosahan korvike? Törmäsin pariin tuomoseen töissä, puisto työntekjöillä. Kehui ja nyt pienet saus jutut voi ite tehä kun ne ei haluu käyttää oikeaa moottorisahaa

Puhdistin puimurin, lainasin sen ison stihlin lehtipuhaltajan, hyvä ja ilmaa tulee. Mutta oisko akku noista mihinkään? Mulla infra on 18v makita, saahan adaptereita.

Ne ikään kuin puukkosahan korvike? Törmäsin pariin tuomoseen töissä, puisto työntekjöillä. Kehui ja nyt pienet saus jutut voi ite tehä kun ne ei haluu käyttää oikeaa moottorisahaa

Puhdistin puimurin, lainasin sen ison stihlin lehtipuhaltajan, hyvä ja ilmaa tulee. Mutta oisko akku noista mihinkään? Mulla infra on 18v makita, saahan adaptereita.

Se makitan 2 akkuinen puhallin ainakin tuntuu olevan melko tehokas, eräällä tehtaalla joskus käyttänyt kun sinne vie pahvipaaleja niin siellä on lavojen siivoukseen tuollainen

Se makitan 2 akkuinen puhallin ainakin tuntuu olevan melko tehokas, eräällä tehtaalla joskus käyttänyt kun sinne vie pahvipaaleja niin siellä on lavojen siivoukseen tuollainen
Broidilla on Makitan kaksiakkuinen, mallia en muista. Ei kuitenkaan reppumalli, vaan käsissä roikotettava. Jonkun autotallin tai lavan puhaltamiseen varmaan ihan hyvä tai rivitalo-osakkeen takapihaan, mutta lehtipuhaltimena vaikka omakotitalossa melko toimimaton. Yhdellä latauksella puhaltaa muutaman minuutin, ei varmasti yli varttituntia. Ja paras puhti häviää muutamassa minuutissa. Olikohan 8 Ah akut broidilla. Melko painavakin on pidellä käsissä, kun ei ole reppumallia. Toki jos akkuja on repullinen, niin pystyy pihankin putsaamaan. Ei kuitenkaan polttiskoneeseen teholtaan voi mitenkään verrata, itsellä on Stihl BR 600, eikä siinäkään liikaa tehoa ole, vaikka on keskiluokkaa polttiksista.

Eikös ne yleensä ole kummatkin moottorin laakerit kestovoideltuja? Että kumpikaan ei saa voitelua kulmavaihteesta. Muutaku pölysuojat irti ja vaseliinia perään, jos ei oo mahottomasti leikannu. Jokku porvarit voi peräti pistää vallan uudet laakerit.
Voi olla että röissä tulee vastaan tämä kapine jos SERriä keräät.

Joskus mopoiässä luin kirjan, jossa rättärin vekslootaan survoivat banaaneja luikasteeksi, kun öljyt olivat karanneet. Tapahtui jossain Afrikassa ja muistelen tosi tapaukseksi.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin