Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mistä laturi päättelee akun jäähdytys tarpeen kun se on kuuma jollei ole mittausta. Lataus virrastako.Makitassa kone suojaa, ei akut. Lämpövalvontaa ei taida olla, tuo lehtipuhallinimuri hörsii akut siihen jamaan, että käsin ei kestä koskea ja laturikin tuon jälkeen puhkuu vaan akun läpi ilmaa ensimmäisen puol tuntia ennen kuin alkaa lataamaan. 2x6Ah akut taitaa mennä vartissa jos vetää kahden akun tilassa liipaisin pohjassa imurilla.
Mistä laturi päättelee akun jäähdytys tarpeen kun se on kuuma jollei ole mittausta. Lataus virrastako.
Milkkarissa taitaa olla akussa suojaukset niin lämpö kuin jännite.
Sain työmaalla milkkarin akun vilkuttaan ja koneen toppiin. Oli melko lämpönen akku pidellä. M18 akkumopo.
M12sta en mene sanoon kun yks sellanen itsellä ja siinä ei akussa ole lataustason näyttöön vaan itse koneessa.
Tuo M12 tekee tuota kovassa rasituksessa. Kuormittaessa kovasti jännite kyykkää ja elektroniikka luulee akun olevan tyhjä. M12 pora tekee tuota +100 mm rasiaporalla helpostikin. Tekee vaikka olis suoraan laturista otettu 6 Ah akku. Samoin on täkkipulttiä kiertäessä tehnyt. Ei kyllä ole tuollaiseen hommaan suunniteltukaan.Luulen että noissakin on joku lämpösuoja, mutta olisko akussa. Oli tässä pidempi nykäisy M12 akkuräikällä helteessä niin loppui veto vähän yllättäen, vaihdoin akun ja jatkoin mutta kun pistin tämän ekan akun laturiin niin alle kymmenen minuutin väitti olevansa täynnä.
...enpä oo huomannu että ois hyytyny....paitsi nyt kiihtyy suht heikosti ja ranne vääntyy sekä tilttaa vikatilaan mutta kolmannella ottaa jo jengaaJos liikaa velliä vaihteessa niin puolet tehosta menee vaseliinin lämmitykseen ja vatkaukseen....

Minkä merkkinen rasva hyvää kulmavaihteeseen.
Enpä tiiä normi vassua oon laittanu ja delvacilla ohentanut.Minkä merkkinen rasva hyvää kulmavaihteeseen.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.