2017 PAUKKEET! 27.-28.5.2017 Paukepäivät, Sastamala

Odotuksistani ( ja aiemmasta 2016 - Paukeketjun lupauksesta ) huolimatta, en bongannut @anglia67 nimimerkkiä, enkä DeSotoaan missään vaiheessa, lienikö sattunut este saapumiselle .....

Ja oli mukava nähdä tuo pikkuteslakin siellä paikalla toiminnassa......
Tervetuloa teillekkin foorumille.
Harmi vaan että ei ollut viel hämärää saati sitten pimeää, olis näkyny valokaaret paremmin...... Rovaniemeltä on juu, pitkä matka ajella Paukkeille, pienenkin laitteen kans ......

Ette tosin kauimpaa tulleita vissiin olleet, tontilla oli to-pe vuorokauden vaihteesta ainakin lauantai-iltaan eräs vanhempi ( 70-80 välillä iältään kait ) herra, joka sellaisella "hieman" vanhemmalla, -80/90 luvun taitteen 1.6D VW Caddyllä tuli, yksinään, Kemijärveltä asti tapahtumaa katsomaan .....

Minun volkkari yritti vielä jääräpäisesti sabotoida kotiinpaluun hukkaamalla jäähdytysnestettä litran sadalle kilometrille. Tulipahan pestyä nestekanavat kun sai tuon tuosta antaa koneelle huikkaa :D

Kemijärvellähän on tai ainakin oli hieman kai kilpaileva tapahtumakin, papatuspäivät.

En ehkä nyt ihan "kilpailevana" tapahtumana kalustoltaan enkä yleisöltäkään pitäisi . Perusteluina mulla on tuo "lievä" välimatka näiden kahden paikan väälillä..... :D

Selllanen nyt on melko normaalia, tuollaises tapahtumas jossa touhutaan ja uusia kasvoja on omia kavereita lukuunottamatta kaikki muut .....

Mulle jäi kyllä ihmisten nimet ja kasvot tosi hyvin mieleen. Oottelen jo innolla ensivuotta! Sitä sinun Sarvimersurattoria olis kiva tyypittää, se oli aika reteä keksintö. Komia ku mikä!!

Se on tehty jo joskus -50 luvulla ....... Ei ole mun omavalmiste ..... Siittä löytyy kyl foorumilta oma ketjunsakin ....

Terveiset reissusta! On the road edelleen. Siirryin juuri levolle saunabussista. Suuret kiitokset @cardaani :lle!

Aiemmin maanantaina saimme @refy :n 3D-tulostimen tulostustason kalibroitua suoraan ja tulostaminen vaikutti sujuneen hyvin sillä aikaa kun päästelin pohjoista kohti.

Kaikin puolin asialliselta vaikuttava tulostin. :jees:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin