Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mikä ennätys tulee 1bar lukemilla?
Miksi minä en saa kuin pikkusen rapiat 40kW tehon teslalle jos 60A virrat? 50kW tehoille olisi virtojen pitänyt nousta yli 75A... Sitten vielä pitäis huomioida loisteho...Lukemasta kun ottaa 9kw taustakuosman pois, niin pyöreesti 50kw meni piikkitehona Teslalle.....
Mikä ennätys tulee 1bar lukemilla?
Miksi minä en saa kuin pikkusen rapiat 40kW tehon teslalle jos 60A virrat? 50kW tehoille olisi virtojen pitänyt nousta yli 75A... Sitten vielä pitäis huomioida loisteho...

Joo olen sukua, osakkeenomistaja ja vielä töissäkin tässä yrityksessä.Oletko @Tuomas Koivurova sukua tälle lentokoneilijalle? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807032201050734_u0.shtml
Menikö lentsikka ihan särki asti vai korjattavissa vielä?Joo olen sukua, osakkeenomistaja ja vielä töissäkin tässä yrityksessä.
Kone tuli maahan saakka ohjaamo ehjänä ja ilman tulipaloa pilotit olisi kävelleet pois hommasta naarmuitta. Törmäystä seurannut tulipalo sitten viimeisteli homman niin että ei siitä jäänyt jäljelle kuin oikean puolen siiven kärkeä n. 40cm mittainen pala, loput paloi niin kuumassa tulessa että moottorista suli sylinterikannetkin toiselta puolelta.Menikö lentsikka ihan särki asti vai korjattavissa vielä?
Autobensaa 98E ja törmäyshetkellä ainetta oli kyydissä arviolta 70 litraa. Pääsäiliöt on siivissä ja rungon sisällä on sitten pienempi kokoojasäiliö.Paljonkos tollases oli polttoainetta ja mitä ainetta tankissa oli ?
Tässä vissiinkin sitten viimeinen videokooste keväältä, omista materiaaleista.
Seuraaviin oletettavasti pidettäviin Paukkeisiin on nyt kutakuinkin puol vuotta aikaa .....
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.