Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.

EDIT: eiku olihan se siellä yyveessä aiemmin, mutta olin jo unohtanut, kun aikaa ehdotuksesta oli jo melkein vuosi.Jusapelle päivittäin vaihtuva kalan kuva....Tollasissa pikku jäynissä vois olla ideaa![]()
Sopii kyllä. Jos kuvamanipulaation hintatasoksi on sovittu vaikka esim 100€/24h.Jusapelle päivittäin vaihtuva kalan kuva....

Pitää laittaa moderaattorin paikkoja auki, että pysyvät ruodussa.Nimen perusteella tuolta voi löytyä hyviä sisällöntuottajia tänne keskustelemaan.![]()

Molemmissa tuntuu olevan jääriä.Nimen perusteella tuolta voi löytyä hyviä sisällöntuottajia tänne keskustelemaan.![]()
Siitä se lähtee hyvin porisemaan.Molemmissa tuntuu olevan jääriä.![]()
Voi olla tosiaan parempi, että odotellaan valmista, eikä itse täällä kokeilla korjata reerausta, voi tulla liian änkyrä jopa tähän ympäristöön, ehdotellessaan sevenin suuttimia riksundpoks moottorin öljyymiseenSe on erillinen tuote ja odottaa vielä, koska sen käyttämässä palvelussa on ilmennyt bugi ja Konstantin odottaa sen korjausta.

Juu, ja närhen munia varmaan ehdottaa aamiaiseksi...Voi olla tosiaan parempi, että odotellaan valmista, eikä itse täällä kokeilla korjata reerausta, voi tulla liian änkyrä jopa tähän ympäristöön, ehdotellessaan sevenin suuttimia riksundpoks moottorin öljyymiseen![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.