Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
JuuEdit: Veivarista siis kysymys?
PayPal-kuittauksessa on tuo vastaanottajana. Siis eur.vevor.com on kyseessä.Vastaava kuin wish lienee, valtavia alennusprosentteja mainostetaan näkyvästi mutta tähän asti tsekatut samat tavarat on olleet aliexpressillä hiukan halvempia.Nyt kun on lähdetty tälle linjalle, niin mikäs tuo Temu on? Agressiivisesti mainosta somessa.
Joo, mulle mainostaa joka välissä sitä.Nyt kun on lähdetty tälle linjalle, niin mikäs tuo Temu on? Agressiivisesti mainosta somessa.
Joo, Vevor.de kauppoja kun olen tehnyt Paypall maksuna, niin veloittajana ollut viimeaikoina juurikin tuo sama. Viimeksi tänään.Onko tullut vastaan tällaista firmaa?
Mä olen käsittänyt että heidän bisnes ois lähinnä saada se heidän sovellus asennutettua mahdollisimman moneen puhelimeen mahdollisimman laajoilla oikeuksilla, tavarat on vaan väline tehdä tiedonlouhintaaNyt kun on lähdetty tälle linjalle, niin mikäs tuo Temu on? Agressiivisesti mainosta somessa.
Tarkemmin ajatellen tämä on hyvin todennäköistä. Ihan väkisin tyrkyttää sovellusta.Mä olen käsittänyt että heidän bisnes ois lähinnä saada se heidän sovellus asennutettua mahdollisimman moneen puhelimeen mahdollisimman laajoilla oikeuksilla, tavarat on vaan väline tehdä tiedonlouhintaa
Niih, melkein yhtä tehokkaasti kuin kuukkeli.Eikö kiinalaisten tekemistä puhelimista voitane jo lähtökohtaisesti olettaa että Xi Jinping ja CCP näkee kaiken ja tietää kaiken halutessaan jotakuta kyylätä.
Toki, mutta estääkös se muitakin tahoja keräämästä ja myymästä dataa?Eikö kiinalaisten tekemistä puhelimista voitane jo lähtökohtaisesti olettaa että Xi Jinping ja CCP näkee kaiken ja tietää kaiken halutessaan jotakuta kyylätä.
Ostin muutama viikko sitten renkaanvaihdossa käytettäviä "apukäsiä" 2 kpl ja pussillisen vanteen reunaan tulevia muovisia suojia. Vaikuttavat asiallisilta. Lisäksi löysin samoja silmälaseja hintaan 4,04 €, joista toiseen verkkokauppaan olin maksanut 22,5 €. En muista, tai en ole kiinnittänyt huomiota, että sovellusta tyrkyttäisi. En kuitenkaan ole asentanut. Käytän vain tietokoneella.Nyt kun on lähdetty tälle linjalle, niin mikäs tuo Temu on? Agressiivisesti mainosta somessa.
Temulta tilasin 16.1 erään työkalun jonka hinta oli 4,99€ ja tarjous että rahtivapaasti. Takasivat että toimitus on kädessä 22.1 - 1.2. Ellei niin 7 € hyvityksen saisi. Oli sitten 23.1 matkahuollosta noudettavissa. Heti kun tilaus oli pakattu tuli matkahuollon seurantakoodi.Nyt kun on lähdetty tälle linjalle, niin mikäs tuo Temu on? Agressiivisesti mainosta somessa.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.