Älytöntä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Josva
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä tienpito, vai sanoisko pitelemättä jättäminen...
IMG_20210503_084559.webp

Elä aja niin hiljaa etä pyörä kerkee joka montunpohjan koluamaan...
Tuossakin tuon talon liittymän jälkeen rumpu vajonnut niinpal, jotta jos siihen vauhdillä ååkaa niin rasasta lähtee ja alas tullessa ajellaan pohjan varassa... sitten alkaakin jo seuraava montturypäs...

Älytöntä se on tämäki:D. Penan yhessä kesä rattaassa on sen verran vuotoa että viikossa liki tyhjä. No tää asiahan on ollu jo useemman viikon tiedossa mutta jostain syystä se ratas vaan ei oo korjuulle kulkeutunu ku kuulemma töiden takia ei kerkiäo_O(työt 07.00-15.30). No niinhän siinä kävi että äiti kerkiää rattaan käyttään vaikka sillä on täsmälleen sama työ aika ja työ paikka moniaita kilometrejä kauempana korjaus paikalta ku mitä penan työ aikainen parkki paikka:paaseina::facepalm::kähinät::paniikki::paniikki::rotfl::rotfl::beatdead:. Jännällä tässä seuraan että ottaako toi äiskä ja vaihtaaki ne renkaat :rotfl:.

Äidit vääristävät kilpailua. Markkinoilla olisi ilmiselvä ekologinen lokero äitipalvelulle (vrt. aviomiespalvelu, mökkitalkkarit, yms.) Kuitenkin äidit tekevät näitä hommia ilmaiseksi. Ei ole reilua tämä.

Äidit vääristävät kilpailua. Markkinoilla olisi ilmiselvä ekologinen lokero äitipalvelulle (vrt. aviomiespalvelu, mökkitalkkarit, yms.) Kuitenkin äidit tekevät näitä hommia ilmaiseksi. Ei ole reilua tämä.
Sellainen sisaruspalvelu on kanssa samassa kategoriassa. Huolsin/remppasin siskon autoa noin 15 vuotta, eikä aina tullut edes kiitosta. No, suurimman osan osista sentään maksoi. aina kuitenkin muisti muistuttaa, että kuinka kallista tämä homma on ja olin ollut konsultoimassa väärän auton hankintaa (VAG 3000€). Toissa syksynä tuli taas katsastus yllättäen ja sanoin, että en juuri nyt ehdi. Tiesin, että parin päivän jumppa on. Siitä naama norsunveetulle. No, kamelin selkä katkesi kuitenkin viime juhannuksen aaton aattona, ruohonleikkuri ei lähtenyt käyntiin (kevätkäynnistus). Minä sanoin, että en ehdi ennen juhannusta. Olin menossa Tokmannin ohi ruokakauppaan ja kysyi, että tuonko samanlaisen kiinalaisen. Vaan siitäpä herne meni nokkaan. Ei ole vieläkään löytänyt ulos...

Vapun rengas show’n aikana mietin että hyysäänkö liikaa penskojani , 3me tytärtä, Kun vaihdan heidän kosliinsa kumit?
Yhdellä ostatin uudet kumit kun sanoin kuukausi sitten että en laita entisiä enää alle, siis minä ne ostin mutta maksatin ne hänellä. En tiedä noituvatko selän takana että onpa älytön ukko heillä, kun viikonloppuna aina käyvät niin nostavan konepellin ja tarkastutan nesteet? Se on vain toden näköisesti niin, että tulee päivä jolloin isää ei enää ole ja joutuu ihan itse hoitamaan pakolliset asiat.

Vapun rengas show’n aikana mietin että hyysäänkö liikaa penskojani , 3me tytärtä, Kun vaihdan heidän kosliinsa kumit?
Yhdellä ostatin uudet kumit kun sanoin kuukausi sitten että en laita entisiä enää alle, siis minä ne ostin mutta maksatin ne hänellä. En tiedä noituvatko selän takana että onpa älytön ukko heillä, kun viikonloppuna aina käyvät niin nostavan konepellin ja tarkastutan nesteet? Se on vain toden näköisesti niin, että tulee päivä jolloin isää ei enää ole ja joutuu ihan itse hoitamaan pakolliset asiat.

Ne tyttäret kuitenki pärjää itsekseen maailmalla ilman että isä huolehtii kaikesta? Meidän jäärä ei tule tällä menolla ikinä pärjäämään omillaan aivan sama mitä tulee niin äiti tai mummi pelastaa:facepalm:. Penasta hajos se laturiki sinne sodikseen nii ei siinä pojan tarvinnu ku toivottavasti maksaa lasku (vaara olemassa että mummi maksanu mutta toisaalta poika ainaki tiesi että 300 oli lasku) mummi hoiti kotteron korjuulle ym:confused:

Ne tyttäret kuitenki pärjää itsekseen maailmalla ilman että isä huolehtii kaikesta? Meidän jäärä ei tule tällä menolla ikinä pärjäämään omillaan aivan sama mitä tulee niin äiti tai mummi pelastaa:facepalm:. Penasta hajos se laturiki sinne sodikseen nii ei siinä pojan tarvinnu ku toivottavasti maksaa lasku (vaara olemassa että mummi maksanu mutta toisaalta poika ainaki tiesi että 300 oli lasku) mummi hoiti kotteron korjuulle ym:confused:
Tulee maailma vastaan kovalla kolauksella jossain kohtaa tälle paapotulle.

Sellainen sisaruspalvelu on kanssa samassa kategoriassa. Huolsin/remppasin siskon autoa noin 15 vuotta, eikä aina tullut edes kiitosta. No, suurimman osan osista sentään maksoi. aina kuitenkin muisti muistuttaa, että kuinka kallista tämä homma on ja olin ollut konsultoimassa väärän auton hankintaa (VAG 3000€). Toissa syksynä tuli taas katsastus yllättäen ja sanoin, että en juuri nyt ehdi. Tiesin, että parin päivän jumppa on. Siitä naama norsunveetulle. No, kamelin selkä katkesi kuitenkin viime juhannuksen aaton aattona, ruohonleikkuri ei lähtenyt käyntiin (kevätkäynnistus). Minä sanoin, että en ehdi ennen juhannusta. Olin menossa Tokmannin ohi ruokakauppaan ja kysyi, että tuonko samanlaisen kiinalaisen. Vaan siitäpä herne meni nokkaan. Ei ole vieläkään löytänyt ulos...
Minä olen tämän taloden kaluston huoltanut. Joskus aikoinaan, kun emäntä tänne muutti, niin näin sovittiin. Varaosat hän maksoi, kunnes tuli lapsia, niin en tietysti siinä tilanteessa ala laskuttamaan jotain öljyjä tai jarrupaloja, kun toinen hoitovapaalla.
Nyt kun hän on taas työelämässä, mainitsin, että se pakoputki oli sen 170€.
Vastaus oli, että hän on aika paljon lasten vaatteita ostanut (lapsilisät tosin menee hänen tilille)
Totesin vaan, että jaa.
Joskus syksyllä syttyi moottorin vikavalo, labdavika. Mainitsin että käy tuon vikakoodilapun kanssa motonetissa, niin myyvät uuden osan sulle. Vaihdan sen sitten samalla, kun öljytkin.
No kumpiakaan ei ole vielä vaihdettu.
Olemme mottipotissa :rolleyes:

Työmaalla on kiertävä vuoro tiskikoneen tyhjennyksessä ja täytössä.

Rouvasväki (käsialasta päätellen) haluaa, että astiat pannaan suoraan koneeseen. Jos niitä on kertynyt tiskialtaaseen, niin olen ollut kuulevinani jotain posmotusta käytävän päästä, kun rouvasväki täyttää konetta.

Periaatteessa ajatus on hyvä, mutta kun se ei toimi. Jos tiskikoneen luukku on avattu, että pestyt astiat saisivat kuivaa, niin rouvasväen pelossa :justiina: sinne on jo tuupattu likaisia aterimia ja kahvimukeja puhtaiden joukkoon.

Siispä taas kone käyntiin...:facepalm:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin