yamaha vmaximumvitutus 1200 krt.

On kyllä hyvä keksintö. Mulla tapana haahuilla kaupoissa ja nähdä joissain tuotteissa hyödynnettäviä piirteitä, tai muunlaisia käyttötarkoituksia, esim.moni keittiöväline on pikkumuokkauksella muuttunut ihan muuksi.

Tohon istuimeen suosittelisin pientä korottavaa/tukevaa muokkausta persosaston taakse...huomaat sen tarpeen kyllä kun ekan kerran runttaat kaasun levälleen :D

Mää en enää pääse Ikeaan mamman kanssa, kun aina hypistelen rosterikippoja ja kaiken maailman laatikonvetimiä. En sitten tiedä voitinko vai hävisinkö...

Eiku aattelin tota perskuppia liukumatukilisänä tuoho suoraan lautaan :o
Kyl mää tommottis jakkaralla oon penskana useasti istunu :o
Kielimuuri näköjänsä minulla :o

Pahkaan laittelin pakkelia. Josko sen sit pensselillä värjäisi. Ensin miätin sinkkispraytä ja potta samaan sävyyn mut en tiijä...

Bilteman pakari.

Tulppa keskelle. Tai siis päähän. Aattelin tuohon räkästä pienemmän laipan vielä päälle ja hion nätiksi. En tiedä kummispäin laitan...

Mä oon tehny prätkäpöntönpäätyjä tommottis munakupeista, viiden kpl satsi maksaa euron, leikannu vaan tosta keskeltä munamontun veks.. IMG_20160411_195453.webp

Tuo tankkikeksintö on kyllä täys kymppi...

Hyvä vinkki thänks.
Kävin kyl tarjousladossa harhailemassa mut ei ole osunu mitään soppelia silmään. Mut nythän toi pakari roplaamakin sit selkis.

Kottikärryn pellit on kyl tajuttoman ohuet. Kyljet on juostenkustua mut eipä tuo haitanne.
Mulla on useammat tommottiset kottikärrin kaukalot. Sain joskus agrimarketista ilmatteeksi. Romuksi olivat menossa.

Tein sitte helpomman kaavan mukaan. Thermos lookkiset tuli vaimentimista. Räkäsin kaksirivisen viistokuulalaakerin sisäkoolin kärkeen. Toisimpäi olis saanu siistimmän mut enempi puuhaa olisi tiennyt.

Aika kipakkaa ainetta tuollainen laakerikooli. Meinaan, että liekö altis murtumaan käytössä.

Toisaalta se voi hyvin kestääkin. Tuolla itärajan takana näyttää härvelirakentajilla olevan yleinen käytäntö, että laakeri kiinnitetään ulkokoolista hitsaamalla.

Kyl se pakoputken päässä kestää. Laakereita olen itsekin hitsannu mut tahtovat hajota. Laakeri tykkää muokkaantua ni hajoaa senkin takia + muutsyyt.

Saa olla tuollainen viritelmä lookki. Harmittaa pirusti jos pitää liikaa mekkalaa ja tuntien homma joutaa romukoppaan.
Toiseaalta taas jos tulevaisuudessa on vaa yksi vaimennin ni mitäpä sitä liikaa säätämään...

Alemmilla kiekoilla saattaa olla vaimennusta, mutta korkeammilla huutaa kyllä läpi..db killerillä ehkä vaimentaa mutta voi jo ahistaa. Kokeilemalla vaan.

Yritin paskaa käyntiin. No euroglobe hyyty. Arvasin tämän. Liekö joku hyytelöakku...
Pitänee töihi hommata joku käynistysapu. Ei tästä tuu mitään näijen halpis lyijyakkujen kanssa...

Heräsihän se raatokärpänen. Aika kova jytinä. Hiljasempi toki mitä ilman vaimentimia. Noh pittääpi käydä ajamassa. Ensin kiinniteltävä abaut symmetrisesti thermospullot paikoilleen.
Urku auki sen niin väliä mitenkä pahaa kapelia pitää. Emmää aja koskaa täysillä...

Väritin pahkan ja hmm "akkukotelon".
Vielä äänenvaimentimet paikkaansa.
Fiatin ilmasuodin ei mahdu pahkan alle. Eipä se mitään. Halpiskartiota kehiin. Tai niin olis mulla yksi greenfiltteriki.

Jostain tarttis löytää semmosia johtoliitosten päälle vedettäviä kumeja. Semmosen pulttiliitostyyppisen päälle päällenykästävä...

Kumisuojia johtojen päälle eioo löytyny. Mutta löysin tuumaiset mutterit jalkatappeihin ja muunmoistakin nippeliä.
Pakoputket on paikoillaan. Kaikki pakoputki ennen vaimentimia on reikäistä pehoa. Aattelin jos pyörittäs pakoputken eristysnauhaa vaa päälle tai olkoot.
Istuintyynylle heppasin kiinnityspellin. Kolmella m5 pultilla istuintyynylle kiinnitys.
Polttoainelinjoja parantelin.
24 kkk löytyi ferkumäniltä. En saanu kompurasiipeä irti. Että pakosen irroitus ja sitte yritän naputella akselin siivestä läpi...

Laittelin kilven ja takavilkut paikoilleen. Tai eipä kai ne pysyvät paikat ole mutta olkoot.
Autotunesta vissiinkin löytyisi säädettävä sytkäri. Pitää kysellä tarkemmin vielä kelpaako epätahtikoneelle ja millä ohjelmalla ko purkkia saa säädettyä. Halpa ainakin on. Vähän yli 200 euroa. Että jammun oma boksi on kalliimpi edullisena käytettynäkin...

Latausjännitettä pystyy muuttelemaan välillä 14-16v.
Onko mopoissa tämmöttis kauhian yleistä että akun mukaan saa valittua latausjännitteen vai mikähän se idea tuossa on...

Eli säädin ja laturi taitaa olla "paremmat" mitä vmx. Tai jos ei muuta ni ainaki harvinaisemmat ja arvokkaammat...

Kötöstin takavalolle sähöt. Jätin optiona jarruvalovalmiuden samaan lyhtyyn. Harmillisen alitehoinen ledi.
Hommasin kyl 20 w halogeenipolttimon jarruvaloksi. Mut tarttisin siihe sitte talmun lyhdyn. Noit kauppojen halpistakavalotkaan kovin tehokkaita ole. Ja kuiteskin hyvä takavalo, jarruvalo ja vilkut on tärkeät.
Talmulaisesta sais pienellä askartelulla halvalla hyvin huomioitavan takavalon.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin