Vitsipalsta

Joskus töissä ihmeteltiin ollaanko tultu vanhoiksi kun ei nuorten musaa ymmärretä.Ei selvinnyt kun kaveri tiesi Indikan ja itse Gimmelin,Tiktakin ja Lordin.

Hmm, oon ollu TikTakin livekeikalla, eikä jäänyt ees traumoja. Levyjä en silti omista, eikä oo julisteita seinät täys.

Hmm, oon ollu TikTakin livekeikalla, eikä jäänyt ees traumoja. Levyjä en silti omista, eikä oo julisteita seinät täys.
Tiktak on lopunviimein aika rock. Ja joistain piiseistä löytyy myös punkkia. Olen aina tykännyt kyseisestä laulu- ja soitinyhtyeestä.

...ja mää CatCatin keikalla...ei oo levyjä eikä julisteita mutta nimmarit löytyy :facepalm: myydään eniten tarjoavalle :virne: (rätkäreissulla esiintyivät Hillosensalmella)

Viimeksi muokattu:
Tiktak on lopunviimein aika rock. Ja joistain piiseistä löytyy myös punkkia. Olen aina tykännyt kyseisestä laulu- ja soitinyhtyeestä.
Pari kertaa näin Tiktakin keikalla.Komppi kulki ja meno oli kovaa,soundchekkiä seurasin,roudarit 2 vankkaa ukkoa ja kaikki caset ja kaapelit uudenkarheita.Yhtään sooloa millään soittimella ei tullut mutta ei haitannut.Offtopic. Hurriganesin livekeikkoja on julkaistu Crazy days on the road nimellä.Hande Mertanen oli äänimies ja miksauslinjoista tallennettu ja uudelleenmiksattu,soundit varmasti hyvät nykytekniikalla.Kuulee miten Ile Kallio kitaroi nuoruuden innolla,silloin Ganes oli joka suhteessa huipulla.

Moniko on käynyt Hassisen Koneen keikalla ?
Oli huima seurata , kuinka äkkiä hekin nousivat pinnalle . Oltiin yksi syksy joskus v.80 eräällä tanssilavalla kun oli muistaakseni kesän päättäjäiset siellä . Meitä ei ollut yleisöä kuin vähän toistakymmentä henkeä . Muoviruusuja omenapuissa taisi olla ainut kappale ,jonka olin kuullut .
Seuraavana keväänä olikin Alanlo kumppaneineen jollain lavalla kauden avauksessa ja paikka aivan tupaten täynnä .

Parolan sotkussa tuo tuli nähtyä.
Spollit saatto vähän traumatisoitua kun keikan jälkeen huusivat kasarmilla varmaan puoli tuntia hei hei tiktak.

Dingon keikalla ahvenistolla tähtien kisan sivutuotteena. Nukahin selvinpäin nurmikko rinteeseen, no ei pitäisi yövuorosta jatkaa samoilla silmillä tuommoisiin tilanteisiin.

1686369172301.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin