Tuolta se sitten näyttää.Miltä lie sitten näyttää, kun saavat rakennettua valmiiksi?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuolta se sitten näyttää.Miltä lie sitten näyttää, kun saavat rakennettua valmiiksi?
Tuostahan puuttuu vielä räystäät, ulkoverhous, nurkka- ja vuorilaudat, ikkunaristikot, ym.Tuolta se sitten näyttää.
2-3 vuotta niin pitäis olla ladon harmaa.Tuolta se sitten näyttää.
Jos osaa tehdä kohdalleen ilmankin, niin miksi laittaa nurkkalautoja? Ikkunaristikot? On jo muutaman vuoden osattu tehdä sen verran suuria laseja ettei tarvitse paloista kasata aukkoa täyteen. Räystäistä olen samaa mieltä. Tähän ilmastoon ja puutakennukseen pidempi räystäs.Tuostahan puuttuu vielä räystäät, ulkoverhous, nurkka- ja vuorilaudat, ikkunaristikot, ym.
Ihan ulkonäkökysymyksiä, samoin ikkunan vuorilaudat ja ristikot.Jos osaa tehdä kohdalleen ilmankin, niin miksi laittaa nurkkalautoja
Jotain rautasulfaattiako on pinnassa?2-3 vuotta niin pitäis olla ladon harmaa.
– Ulkoverhous näyttää siltä, että moni varmaan ihmettelee, että eikö ne saa maalattua tuota ollenkaan, Joni naurahtaa.Jotain rautasulfaattiako on pinnassa?
Meidän mökin lähellä on yksi mökki kuin pirunkirkko. Katon harja on todella jyrkkä ja räystäät tulee maahan asti. Ei ole sivuseiniä lainkaan. Pelkät päätyseinät ja rannalle päin melkein kokonaan ikkunaa.Jonkun tuollaisen räystäättömän asuinrakennuksen olen nähnyt ( Liedossa, 10-tien varrella ) ja oli kyllä aika oudon näköinen.
Mahtoiko kattopellitys vielä jatkua seiniä myöden, kivijalkaan asti ?
Ei oikeasti ole pahan näköinen, vähän kuin kota, mutta pitkulainen. Palahuopakate on ja tummanharmaa muuten sävyltään, niin sopii luontoon hyvin. Pari yötä olen nukkunut tuolla. Sähköttömänä mökkinä talvella toimii hiton hyvin. Kylmää mökkiä kun alkaa lämmittämään, niin ei kauan mene, kun siellä ylhäällä olevalla parvella on jo lämmin nukkua. Yhtenä uutenavuotena olin siellä, illalla aattona mentiin ja vaikka oli parikymmentä pakkasta, niin hyvin tarkeni nukkua, aamulla oli ylhäällä jo suorastaan kuuma.Meidän mökin lähellä on yksi mökki kuin pirunkirkko. Katon harja on todella jyrkkä ja räystäät tulee maahan asti. Ei ole sivuseiniä lainkaan. Pelkät päätyseinät ja rannalle päin melkein kokonaan ikkunaa.
Aika paljon paranisi, kun kääntäisi pönttöä hiukan kulmittain.Näytä liitetiedosto 144765
En ole tämmöisessä vessassa asioinutkaan, enkä kyllä nytkään. Melko mielenkiintoinen ratkaisu.
Näytä liitetiedosto 144766
Kuten tämäkin lämminvesivaraaja makuuhuoneen seinällä missä ei ole edes vesipistettä lähelläkään...
Talo on 50-luvulta, laajennus jossa vessa ja pesutilat 70-luvulta. Melkolailla alkuperäisessä asussaan kaikin osin.
Juu on kyllä ehtaa diy -meininkiä.Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.