Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Toukokuun alussa kylvö Plantek 64 kennoihin ja kasvihuoneeseen.Hienosti olet saanut maissin kasvamaan SuomessaSen verran täytyy kotitarve viljelijänä kysyä esikasvatatko ja milloin laitat itämään?
Kiitos, virheeni on ollut siis liian aikainen - liian pitkä esikasvatus. Ne on sitten todella juroneet kun olen istuttanut!Toukokuun alussa kylvö Plantek 64 kennoihin ja kasvihuoneeseen.
n. 3vk kuluttua istutus pellolle. Liian kauan ei saa olla kennoissa, tulee täyteen juuria ja sitten istutuksen jälkeen jurottaa hyvän aikaa.
5-6 vuotta noita on ollut ja jokavuosi on ehtinyt valmistua.
Nyt ei näytä olevan paljon supikoiran poikki jyrsimiä, välistään puolisyötyjä tähkiä on löytynyt pitkin mantuja.
On tulossa viileä yö, kartta hallanvaarasta.
Näytä liitetiedosto 172339
Voisi käydä metästä hakemassa. Sitten saa kyllä lopunehtoota haroa hirvikärpäsiä tukasta.Puolukan varpuja marjoineen kun vielä olisi asetelmassa, mutta hyvä noinkin. Oikein syksyinen asetelma![]()
Eikö sadettaja auta? Eikös sadettajalla ainakin ammattiviljelijät torju hallaa?Ei onneksi puraissut kovasti, tiedä tulevasta yöstä nyt on ainakin pilvetön taivas? Kurpitsat - viinirypäleet säilyivät ulkona joita ei voi oikein suojata, lantut - kaalit jatkaa myös kasvuaan ulkona.
Auttaa kuulemma, ennen poltettiin myös kunnolla savuttavia tuoreita risuja - havuja niin alalaville viljelyksille laskeutui suojaava savu pilvi.Eikö sadettaja auta? Eikös sadettajalla ainakin ammattiviljelijät torju hallaa?
Mä oon syönyt monta kiloa avomaankurkkuja raakana sellaisina keskenkasvuisina. Paljon parempi maku ja koostumus kuin tavallisilla kasvihuonekurkuilla, jos ei päästä liian isoiksi kasvamaan.Hirmuisesti tuli kasvihuoneesta avomaankurkkuja. Koesäilöttiin viikonloppuna ämpärillinen ja eilen toinen, 10 tölkkiä tuli ja piti vielä hakea kaupasta kolme lisää mitkä täyttyy tänään kun tiskari saa ne pestyä.
Näytä liitetiedosto 172442
On noita meilläkin syöty pitkin kesää mutta nyt piti poimia sato talteen. Ei olla ennen säilötty niin meni kokeiluksi.Mä oon syönyt monta kiloa avomaankurkkuja raakana sellaisina keskenkasvuisina. Paljon parempi maku ja koostumus kuin tavallisilla kasvihuonekurkuilla, jos ei päästä liian isoiksi kasvamaan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.