Suomi on niin mitättömän pieni markkina-alue, niin ei varmasti saman firman kannata lähetellä monesta paikkaa ja maksaa siitä ilosta.Eur.vevor.com toimittaa..
Ja .de versio toimittaa kyllä tanskat, liettuat, virot yms.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Suomi on niin mitättömän pieni markkina-alue, niin ei varmasti saman firman kannata lähetellä monesta paikkaa ja maksaa siitä ilosta.Eur.vevor.com toimittaa..
No viroon posterestante osoite, onhan hyvä syy.Eur.vevor.com toimittaa..
Siis juuri tätä tarkoitin, ei kannata monen eri nettikaupan, tai siis saman kaupan eri osoitteella, lähetellä pienille markkina-alueille, jos molemmat joutuu kalliit maksut ja seurantaorganisaatiot maksamaan.Eiköhän fyysinen lähtöosoite ole kaikille paketeille sama.
Tuon pakkausdirektiivin mukaan joka maahan pitää erikseen maksaa maksut, niin jos eri osoitteesta myydän, saattaa joutua maksamaan tuplana.Ei internetissä ole maarajoja.
Luulen, että Vevorissa on tullut päivityksessä bugi ja Suomi on vahingossa pudonnut pois.
Latasin äpin todetakseni että mulla oli sielläkin Suomi hukassa...Epäilen bugia minäkin tuossa maavalikossa. Mulla on puhelimessa vevor.de appi ja siellä kaikki entisellään. Näytää oletuksena olevan osoitteeni edelleen.
Muistaakseni joskus laskin että hintaero ei ihan pelkällä ALV:lla selittynyt. Mutta saatan muistaa väärinkinNäyttää siltä että suomeen toimittaa vain sivu eur.vevor.com . Muualle ei suomen osoite kelpaa, Hinnat ilmeisesti De sivunkanssa muuten samat, mutta saksassa alvi tietty pienempi. Kyselin palkintopisteiden ja tasoni perään, kuten voi arvata ne eivät siirry.
Näytä liitetiedosto 173210
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.