Vevor

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja topik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiköhän fyysinen lähtöosoite ole kaikille paketeille sama.
Siis juuri tätä tarkoitin, ei kannata monen eri nettikaupan, tai siis saman kaupan eri osoitteella, lähetellä pienille markkina-alueille, jos molemmat joutuu kalliit maksut ja seurantaorganisaatiot maksamaan.

Ei internetissä ole maarajoja.

Luulen, että Vevorissa on tullut päivityksessä bugi ja Suomi on vahingossa pudonnut pois.

Ei internetissä ole maarajoja.

Luulen, että Vevorissa on tullut päivityksessä bugi ja Suomi on vahingossa pudonnut pois.
Tuon pakkausdirektiivin mukaan joka maahan pitää erikseen maksaa maksut, niin jos eri osoitteesta myydän, saattaa joutua maksamaan tuplana.

Moni saksan kauppa ei nykyään toimita suomeen. Jokin kauppa oli antanut ymmärtää että paljon ongelmia suomen päässä, niin lopettivat tänne toimittamisen. Mut tarkemmin en muista

Epäilen bugia minäkin tuossa maavalikossa. Mulla on puhelimessa vevor.de appi ja siellä kaikki entisellään. Näytää oletuksena olevan osoitteeni edelleen.

Näyttää siltä että suomeen toimittaa vain sivu eur.vevor.com . Muualle ei suomen osoite kelpaa, Hinnat ilmeisesti De sivunkanssa muuten samat, mutta saksassa alvi tietty pienempi. Kyselin palkintopisteiden ja tasoni perään, kuten voi arvata ne eivät siirry.
1790752924810.webp

Näyttää siltä että suomeen toimittaa vain sivu eur.vevor.com . Muualle ei suomen osoite kelpaa, Hinnat ilmeisesti De sivunkanssa muuten samat, mutta saksassa alvi tietty pienempi. Kyselin palkintopisteiden ja tasoni perään, kuten voi arvata ne eivät siirry.
Näytä liitetiedosto 173210
Muistaakseni joskus laskin että hintaero ei ihan pelkällä ALV:lla selittynyt. Mutta saatan muistaa väärinkin

Minä olen tilaillut vevorin tavaraa aliexpressistä. Samat tavarat saanut sieltä halvemmalta kuin suoraan vevorilta ja saapuneetkin viikossa.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin