Sehän on ihan parasta kun selviää olemattomilla kustannuksilla ja saa tilan pidettyä käyttökunnossa.Minäkin suoristin coupemallilatoa
Onko ennen vai jälkeen kuva?

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Sehän on ihan parasta kun selviää olemattomilla kustannuksilla ja saa tilan pidettyä käyttökunnossa.Minäkin suoristin coupemallilatoa
Onko ennen vai jälkeen kuva?
Kaikki on suhteellista paitsi jäniksen korvat, ne on suhteettoman pitkät.Ei tuollaiset peltihallit ole edes rumia. Meille köyhille ainakin paras vastine rahalle ratkaisee, jos on massia päällä voi kyllä valita pelkän ulkonäön perusteella.
Pintamateriaali ei ollut minun kommentissani se pointti vaan se että kosteus pitää jollain pitää loitolla rungosta. = se sokkelin korotus.Jossain tapauksessa tuo on järkevä ratkaisu. Omalla kohdalla tuo ei ole vaihtoehto, en halua karsean rumaa peltihallia pihaan.
Ei varsinaisesti, tai en ainakaan sitä ikävästi sanomisena pidä, jotkut asiat ei vaan miellytä kaikkien silmää ja tuo peltinen ulkokuori nyt vaan oli mulle järkivalinta ja väittäisin sen soveltuvan maalaismaisemaan yhtä hyvin kuin paneloidunkin.Jotenkin Ikävästi kirjoitettu toisen korjaamisista. Voihan sitä kaatuvaa ja lahoavaa seinää olla mukavampi katsoa, silmäkin tottunut.
Paitsi jos se sattuu olemaan sitä kesivää peltiä.Tiedän pari omakotitaloa ihan isomman tien vierestä, joissa on profiilipellistä ulkovuoraus. Kukaan kenen kanssa olen asiasta jutellut, ei ole kiinnittänyt asiaan mitään huomiota (vaikka ajaa useammankin kerran viikossa ohi).
Ikäluokka saattaa olla sitä. Toinen on keltainen talo, toista en muista.Paitsi jos se sattuu olemaan sitä kesivää peltiä.
Tuossa oli maa noussut ajan saatossa, kun on vähän alamäkeä seinään päin. Kaivelin muhjut pois, että alajuoksu on kunnolla ilmassa. Rännin ajattelin laittaa myös. Eiköhän se minun ainani kestä.Laita pelti tuohon kylkeen, niin sadevesi (roiske) ei piiskaa parrua.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.