Äänestys Tykkäys vai monipuolisempi kommentointi?

Viestiketju:
Äänestys Tykkäys vai monipuolisempi kommentointi?

Tykätäänkö yhdellä vai monella tavalla?

• Nykyinen käytäntö on vallan hyvä

Äänet: 13 44.8%
  • Monipuolisempi olisi nykyistä parempi

Äänet: 15 51.7%
  • Ei kiinnosta, en muutenkaan kommentoisi mitenkään

Äänet: 1 3.4%

• Äänestäjiä yhteensä
    29
  • Äänestys suljettu. .
Mahtaako tuo nimimerkin alla oleva "saadut tykkäykset" muuttaa muotoaan? Lista kaikista vaihtoehdoista?

Muuttuu se, joten olin samaa mieltä. Nyt pitäisi sinun listassasi näkyä. En tiedä päivittyykö kaikki heti vai eräajoina (cron).

Poistit sitten @borg sydänmen vaihtoehdoista. Mä olisin painanut sitä joka konekansalaiselle :D

Nykyinen systeemi ihan hyvä. Johan foorumin lukeminen hidastuu, jos joutuu pohdiskelemaan monien vaihtoehtojen välillä. :tuumaus:
Tämä on sinänsä aiheellinen huoli. Peukku on kuitenkin listan keulilla, joten siihen on helppo osua. Jos on aikaa ja innostusta eritellä enemmän ajatuksiaan, sen perässä on sitten liuta muita vaihtoehtoja.

Voisko noitten symbolien väli olla vähän isompi, ei menis peukku vääräänsuuntaan niin helposti. :eek:

Voisko noitten symbolien väli olla vähän isompi, ei menis peukku vääräänsuuntaan niin helposti. :eek:
Voisi. En vain tiedä, mistä tuota voisi muokata. Pitänee kysyä itse Luke F:ltä joskus. Laitan muistiin.

Voin vilpittömästi todeta etten tykkää kommenttikentän uudesta tyylistä. Kuin lastenhuoneen suunnitellun sekavan graafikon seinämaalaus tai oikeastaan jopa pahempi.
Yksinkertainen ja selväpiirteinen on paitsi selkeää, myös vakuuttava ja olennaiseen keskittyvä.
Tuhruiselta vaikuttava tyyli ei sitä mielestäni ole.

Jos osaisin taiteilla, niin tekisin paremmat. Tuloksena olisi kuitenkin jotain :facepalm:. Siispä pitää mennä noilla, ainakin siihen saakka kun jostakin löytyy stylemmät (jos löytyy). Tuhruisuudesta olen vähän eri mieltä. Vaikutelma syntynee siitä, että päällä on harmaa peittokuva, joka väistyy jos hiireilee päälle. Tabletilla tai puhelimella tuota symbolin kirkastumista ei huomaa.

Niin, tarkoitin etten ole onnellinen noiden symbolien takia. Sattuu silmiin sillälailla ikävästi, edellä julkituomani mukaisesti., foorumielämääni eivät tuo lisäarvoa eivätkä lisää viihtyvyyttä

Minun takiani ei niitä tarvi rustailla tai poistella. Sanonpahan vain mielipiteeni, vaikkei sitä nyt kait kukaan kaivannutkaan.

Kyllä alkaa mennä foorumi sellaseks sirkukseks, et jää ite asia kaiken maailman tykkäysten ja inhousten alle. Eipä kukaan kohta ajattele kirjotuksissaan muuta kun mitähän muut ajattelee.

Ja listasta urkitaan kuka oli erimieltä.

Kuka kyttää mitäkin..... Itte aika nihkeästi edes tuota aiempaa tykkäysnappia klikkailin. Joisakin kohdin kyllä, nois kone tai härvelin rakentelun tms ketjuissa, hyvin harvoin esim finkerporiketjussa ko namiskaan ole koskenutkaan

Kyllä alkaa mennä foorumi sellaseks sirkukseks, et jää ite asia kaiken maailman tykkäysten ja inhousten alle. Eipä kukaan kohta ajattele kirjotuksissaan muuta kun mitähän muut ajattelee.
Se taitaa olla aivan kirjoittajan oma ongelma? Eiköhän se kuva tule jo ensimmäisestä viestistä oli nappuloita eli ei.

En vieläkään ota kantaa uudistukseen muutoin kuin jyrkkä ehkä.

Tälleen itte nyt tabin varassa olless en kans asiaan enempiä paneudu vielä.
Ja mulle itelle on aina ollu paskan hailee, tykkääkö joku mun viesteistä vaiko eli ei.

Mutta mielestäni parempi vaihtoehto pelkälle hiljaa ololle tai tykkäämiselle, on vähän laajempi pohja "kommentoida" jotain viestiä siihen ketjuun laisinkaan vaikka kirjoittamatta.
Yks vaihtoehto on tietty sit se, et raksitaan kaikki pois, ja jos joku haluu tykätä tai olla tykkäämättä, niin sitten se pitää julki kirjoittaa viestiketjuun.....

Itse en näe tässä mitään dramaattista vaikutusta. Mielipiteensä on aina voinut esittää sanallisestikin, joten ei tällainen sinänsä mitään uutta tuo. Symboli on lyhenne.

Aivan. Symboli on lyhenne ajatuksista ja mietteistä asiaan, jonka mielipuolensa voi ilmaista sitä ketjuun kirjoittamatta.
Itellä välillä johonkin asiaan kommentointi tuottaa pientä ja isompaakin mietintää, kun sanamuodossa meinaisi kertoa mielipuoltaan....

Takaisin