Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on sinänsä aiheellinen huoli. Peukku on kuitenkin listan keulilla, joten siihen on helppo osua. Jos on aikaa ja innostusta eritellä enemmän ajatuksiaan, sen perässä on sitten liuta muita vaihtoehtoja.Nykyinen systeemi ihan hyvä. Johan foorumin lukeminen hidastuu, jos joutuu pohdiskelemaan monien vaihtoehtojen välillä.![]()
Vaihtoehtoja oli enemmänkin. Päätin karsia ne kymmeneen, joten tuo valitettavasti kärsi diktatorisesta päätöksestäni.Poistit sitten @borg sydänmen vaihtoehdoista. Mä olisin painanut sitä joka konekansalaiselle![]()
Ei välttämättä paha asia. Netissä jalkaterän asento tai muu kehonkieli ei välity. Jos on aina samaa mieltä kaikkien kanssa, se on huolestuttavaa.Ja listasta urkitaan kuka oli erimieltä.
Voisi. En vain tiedä, mistä tuota voisi muokata. Pitänee kysyä itse Luke F:ltä joskus. Laitan muistiin.Voisko noitten symbolien väli olla vähän isompi, ei menis peukku vääräänsuuntaan niin helposti.![]()
. Siispä pitää mennä noilla, ainakin siihen saakka kun jostakin löytyy stylemmät (jos löytyy). Tuhruisuudesta olen vähän eri mieltä. Vaikutelma syntynee siitä, että päällä on harmaa peittokuva, joka väistyy jos hiireilee päälle. Tabletilla tai puhelimella tuota symbolin kirkastumista ei huomaa.Ja listasta urkitaan kuka oli erimieltä.
Se taitaa olla aivan kirjoittajan oma ongelma? Eiköhän se kuva tule jo ensimmäisestä viestistä oli nappuloita eli ei.Kyllä alkaa mennä foorumi sellaseks sirkukseks, et jää ite asia kaiken maailman tykkäysten ja inhousten alle. Eipä kukaan kohta ajattele kirjotuksissaan muuta kun mitähän muut ajattelee.
Minä en ajattele. Mulle on ihan sama mitä muut musta ajattelee ja se varmaan näkyykin... Olenhan Mulkwisti!Eipä kukaan kohta ajattele kirjotuksissaan muuta kun mitähän muut ajattelee.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.