Äänestys Tykkäys vai monipuolisempi kommentointi?

Tykätäänkö yhdellä vai monella tavalla?

• Nykyinen käytäntö on vallan hyvä

Äänet: 13 44,8%
  • Monipuolisempi olisi nykyistä parempi

Äänet: 15 51,7%
  • Ei kiinnosta, en muutenkaan kommentoisi mitenkään

Äänet: 1 3,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    29
  • Äänestys suljettu. .
Tuossa alkuvaiheessa kun hiukan selailin noita näyttämiä, kun nekatiivisetkin näkyi.....
Niin jokin Porkin kirjoittama viesti jossain ketjussa oli saanut nekatiivisen merkinnän, mut ilmeisesti viestin sisältö siinä oli selleinen, että jotkut muutkin voisi ko. asiaan olla nekatiivisella kannalla. Itsekkin, jos jotain mielipideklikkausta olisin tehnyt samoin ko viestin itse asian tiimoilta, siis olisin kans mennyt alapeukulla tai en tykkää-namiskalla.
Siis en itse viestiin liittyen, vaan nimenomaan viestissä olleeseen aiheeseen , jota se koski.....
Viddumaisia ovat nuo tykkään, en tykkää, fanitan ja ihastuksesta huokaan nappulat nakkisormelle.
Itse en tietoisesti niitä käytä, koska semmoinen ei, siis todellakaan ei kuulu katu-uskottavan korpieläjän karuun tyyliin mutta silloin tällöin sormen hipaisusta lähtee mikä millonki, ja kenelle tahansa.
Niitä olen huomatessa poistellut. Jos siis joku saa allekirjoittaneelta muun kuin sanallisen vastineen, voi sen aiheettomana sivuuttaa.

Meinasin tuossa kokeilla miten käy, jos tykkään itse omasta viestistäni mutta tässä keskustelussa ei ollut kyllin tuoretta kommenttia. En tosin tiedä miksi niin olisin tehnyt mutta tieni ovat osittain tutkimattomat:)

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin