Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Laitetaas tää tänne
Lähestyin rehtoria sähköpostitse.Oishan nuo voineet vaikka kuvat laittaa jakoon jos jollain tulee mieleen nikkaroida pari kaminaa.
Ja kenties hyöty on pienempi kuin lisääntyneen painon aiheuttama haitta. Eihän noita ole kotimaisessaakaan telttakaminassa, ainakaan niissä mitä itse olen päässyt käyttämään.Mikä minä oon arvostelemaan lahjahevosen hampaita, mutta oisko rakoarina ja tuhkaluukku ollut mukava noissa? Taitaa vaan halpuutus olla este.
Jotenkin tuossa LUT-infossa vaan särähti:Ja kenties hyöty on pienempi kuin lisääntyneen painon aiheuttama haitta. Eihän noita ole kotimaisessaakaan telttakaminassa, ainakaan niissä mitä itse olen päässyt käyttämään.
Ei vastausta. Laitoin saman proffalle, jonka nimi löytyi uutisen lisätietoja-kentästä.Lähestyin rehtoria sähköpostitse.
Joopa. Oliko uutisen julkaisu 25.11 ja tekstissä luki:Proffa vastasi. Tässä ote viestistä:
"Kuvista olen saanut seuraavaa tietoa:
Olemme laatineet kamiinan piirustukset ja tänään on tarkoitus koeponnistaa niiden käyttökelpoisuus, kun ensimmäisen kamiinan valmistus aloitetaan. Vielä ei siis kannata piirustuksia jakaa, mikäli niihin tulee joitain valmistusteknisiä säätöjä."
Hyvä oppitunti oikeasta viestinnästä niille, jotka sitä opettavat.Saamassani vastauksessa oli havaittavissa lievää hengästymistä. Yhteydenottoja asian tiimoilta oli kuulemma niin paljon, että ”ette ehkä usko”.![]()
Näin voisi sanoa.Hiukan
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.