Tubettajia sieltä sun täältä - hyviä kanavia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kotimaisia ei hirveesti tule seurattua, patsi muutamaa drifting tiimiä ja sitte sitä drinkki ukkoa.

Drinkki ukko

Drifti porukat

Aika vähän on sellaisia kanavia mitä viitsisi seurata tai edes videota katsoa. Valtaosassa suurimman osan ajasta vie se puhuva pää ruudussa vaikka hetkittäin jotain mielenkiintoista tapahtuisikin. Usein on myös täysin ala-arvoisesti kuvattuja ja leikattuja. Heiluvalla kameralla huonossa valaistuksessa hangataan zoomia edestakaisin ja vielä leikataan lyhyiksi välähdyksenomaisiksi otoksiksi, mistä on mahditon jonkun laitteen toimintaa kunnolla havainnoida

Viimeksi muokattu:
Matti hän mm joku vanha jagge laittoi teslan teknikkaa, muokas vaipperin kunnon offroadiksi ja kisailee dragracea suola aavikolla, omarakenteisilla autoilla

Aika vähän on sellaisia kanavia mitä viitsisi seurata tai edes videota katsoa. Valtaosassa suurimman osan ajasta vie se puhuva pää ruudussa vaikka hetkittäin jotain mielenkiintoista tapahtuisikin. Usein on myös täysin ala-arvoisesti kuvattuja ja leikattuja. Heiluvalla kameralla huonossa valaistuksessa hangataan zoomia edestakaisin ja vielä leikataan lyhyiksi välähdyksenomaisiksi otoksiksi, mistä on mahditon jonkun laitteen toimintaa kunnolla havainnoida
No tämä nyt menee myös mollaamiseksi, mutta bisnesmies Mikon valtava pää ja aivan saatanan huonosti kuvatut ja heiluvat videot, sekä täynnä itseään oleva ego, saa kyllä melkoisen hylkimisreaktion. Pilaa maajussien maineen.

No tämä nyt menee myös mollaamiseksi, mutta bisnesmies Mikon valtava pää ja aivan saatanan huonosti kuvatut ja heiluvat videot, sekä täynnä itseään oleva ego, saa kyllä melkoisen hylkimisreaktion. Pilaa maajussien maineen.
Tämä ei nyt ollut ketjun aihe, paahan perustaen uusi ketju, vaikka

Tubettajia sieltä sun täältä - huonoja kanavia​

Jaetaan mielummin katsomisenarvoisia kanavia, huonojen esiin nostaminen ei edistäne ketjun tarkoitusta, luulen.

Ei tarvitse ketään erikseen mollata. Kyllä arviolta 99 % youtubevideoista täyttää edellä mainitut kriteerit. Hyvin vähän on oikeasti laadukkaasti ja anmattitaitoisesti toimitettuja ja tuotettuja.

Viimeksi muokattu:
Eipä ole kuin yksi "ulkomaankielinen" eli HPC kun kieliä välttävästi ymmärtävänä ei ne puhuvien päiden jaarittelut kiinnosta. Tapahtumakuvaukset ja riittävän lyhyet nauhoitukset kiinnostavat. Mitään liki puolentunnin kuvausta ei jaksa katsoa josta suurin osa puhuvaa päätä. Vaikka olisi suomenkielisiäkin.
Siis sellainen pätkä jonka juonen saa selville vaikka ilman ääntä.

Itse olen vuosikaudet seuraillut hinausyrittäjää keskilännestä:

Ei mieletöntä houhottamista, ei kiroilua, ei kohellusta ja tyhmiä riskejä.
Ei tehdä työtä youtuben ehdoilla, kunnioitetaan asiakkaita ja kanssaeläjiä jne.

Konekäännös on aika hyvä nyt jo. Kannattaa laittaa päälle asetuksista, osaat varmasti!
Ei jaksa keskittyä lukemaan tekstejä jos tekee mieli katsoa kuvaa. Äänettömällähän nuo ulkomaiset ovat kun kuitenkin kaiuttimista soi Spotify.

Semmoista normaalia sivistynyttä autotallimeininkiä, eikä naamakaan ole pääosassa:

Minä saan valittua automaattisen käännöksen ainoastaan englanniksi.
Tarvitaanko suomeksi kääntävään joku You Tuben maksullinen versio? Vai joku tietty käännös-sovellus laitteelle?

Minä saan valittua automaattisen käännöksen ainoastaan englanniksi.
Tarvitaanko suomeksi kääntävään joku You Tuben maksullinen versio? Vai joku tietty käännös-sovellus laitteelle?
Ei tartte.
Ensin se tekstitys enkunksi.
Sitten "rattaanpyörästä" klik aukeaa valikko
1768673814173.webp
josta kohta Tekstitykset(1) aukeaa uusi valikko josta löytyy uudestaan Automaattinen käännös ja avautuvasta valikosta sitten suomi

Siis toi mun ohje oli tietsikalle crome selain ja kaikki adblokit on päällä.
Milläs sä katselet.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin