Toyota Camry -98 maalausprojekti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuhvi63
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, jemmassa on puolet vähemmän ajettu katalysaattori. Vaihdan sitten kun ei enää kelpaa...
Koholla oleva lambda arvo viittaa hieman laihalla käyvään moottoriin, vuotava pakoputki vääristää myös lambda arvoa mutta taas O2 ei ole korkealla niin ei voi oikein syyttää putken vuotoa, eli säätö lambdasta minä lähtisin ensimmäisenä syyllistä etsimään

Tuossa on hyvä video aiheesta, lambda-arvolla ei ole tekemistä katalysaattorin kunnon kanssa mitään, katti ei vaikuta lambda-arvoon mitenkään, lambda on seoasarvo:

HC arvo olis kiva nähdä Camrysta, onko lähellä maksimia 100.

Viimeksi muokattu:
Tähän ei kyllä näin osa-aikaisena Jeep-miehenä voi sanoa mitään ilman että se vaikuttaisi vittuilulta.
Niinno, pitäähän sitä tietty vähän kummastella, kun jotain ennen leimanäyttöä tehdään.
Itekki oon toin Jeepin 4 kertaa käyttänyt leimalla, enkä ole koskaan edes valojen toimintaa ennalta tarkistellut....

Niinno, pitäähän sitä tietty vähän kummastella, kun jotain ennen leimanäyttöä tehdään.
Itekki oon toin Jeepin 4 kertaa käyttänyt leimalla, enkä ole koskaan edes valojen toimintaa ennalta tarkistellut....
Aika helvetin tyhmää jättää selvät viat korjaamatta ennen leimaa.
Muutakin tekemistä ku juosta jossain jälkitarkastuksessa.
Ja tää tais olla leima numero 13,jonka tähän autoon hain.

Öö tota. Pikkulohkosta meni laturi joskus talvella. Se oli olevinaan vähän käytetty tuosta varaosapirssistä.
Laitoin tilalle naapurin Camrystä otetun laturin,johon vaihdoin hiilet ja säätimen ,eli piti olla kunnossa.
Noh,emäntä jäi sillä kylille tässä viikolla, apuvirralla oli saanu käyntiin ja kotio.
Nyt mittasin,niin lataa vasta kierroksilla.
Mikähän siitä nyt sitten meni???

Nyt laitan tuon ihan uuden siihen,jonka jo talvella tilasin.
Se talvella pois otettu on korjattu samalla tavalla, jääköön se nyt varalle...

Nyt lataa 14,56 volttia jo tyhjäkäynnillä.

IMG-20260717-WA0001.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin