Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Juu, mutta nimrenomaan päästää, jos helteessä paine nousee liian suureksi.Mut eikös korvausilmaputkissa ole pieni jousikuormitteinen takaiskuventtiili, ettei pikku paineellakaan pitäis mitään ulospäin tulla.
Käytä auki pöydällä se pumppu, ei välttämäti ole kummonenkaan vika tai sitten.Pikkulohkon ohjaus on takerrellut jonkun aikaa. Vaihdoin moottoriswapin yhteydessä myös tehostajan pumpun vähemmän ajettuun, vaan vanhassa oli näköjään vara parempi. Vaihdoin siis autossa olleen takaisin ,nyt pelaa taas. Tuo pois otettu tökkää jossain vaiheessa kun käsin pyörittää, mikä lienee hänessä...
Joo, aattelin olla utelias ja avata potilaan.Käytä auki pöydällä se pumppu, ei välttämäti ole kummonenkaan vika tai sitten.![]()
Eiku tää on mäntäpumppu varustettuna kompressorilla ja hilavitkuttimella. Stabiloidulla hihnapyörällä ja tehotipalla.Lamellipumppuja ne ohajuspumput on aika pitkälti vissiin olleet.
Toki, kun toitsu kyseessä, niin voi olla jotain muutakin...
Äsken käyttelin tossa pihalla, ei mistään tuu bensanhajua eikä näkyny vuotoja.Juu, mutta nimrenomaan päästää, jos helteessä paine nousee liian suureksi.
No silloinhan kaupanteko menee sujuvasti...Joo ei ollutkaan niin simppeli juttu. Myyjä on sawolainen....
Niitä sitä luulisNo silloinhan kaupanteko menee sujuvasti...

Enemmän mulla on ollut hankaluuksia ihan eri puolelta Suomea olevien kanssa.Niitä sitä luulis![]()
Tää lienee nyt jotain konemanin kamuja tms...Enemmän mulla on ollut hankaluuksia ihan eri puolelta Suomea olevien kanssa.
Airbaggi puuttuu,ei käy.Tällainen ratti kyllä sopisi sävyyn...
![]()
No toki kun oot itte savolainen.Enemmän mulla on ollut hankaluuksia ihan eri puolelta Suomea olevien kanssa.
Jep, vituks män.Joo ei ollutkaan niin simppeli juttu. Myyjä on sawolainen....
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.