Timcon kylmäkäynnistyksen varmistaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja refy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Linkitetystä polttokennosta ei mun mielestä kunnolla selvinnyt, mitä polttoainetta se käyttää. Imee jotain hintasuojattua kaasupatruunaa?

Linkitetystä polttokennosta ei mun mielestä kunnolla selvinnyt, mitä polttoainetta se käyttää. Imee jotain hintasuojattua kaasupatruunaa?
Käsitykseni mukaan kennoja on monenlaisia, tuo taitaa toimia sbriillä? Ne voi toimia myös vedyllä ammoniakilla fosforihapolla.

Metanoli on aika yleinen sen helpon varastoinnin ansiosta. Sitä muuten kuluu litra/kWh ja polttokennolle riittävän puhtaan metanolin litran hinta on 6 euron huitteilla 10l pöntössä. :haisemaan::haisemaan::haisemaan:

Aiheuttaa yleensä köyhän ulinaa kun puhutaan polttokennoista.

Hengissä pysymiseen riittää 1 kW parin tunnin sisään mutta pidemmissä katkoissa hyvä saada toinen kW kaivopumpulle.

Hengissä pysymiseen riittää 1 kW parin tunnin sisään mutta pidemmissä katkoissa hyvä saada toinen kW kaivopumpulle.
Ja hyvä siellä elektirsiteettituottamossa on olla varareserviä, jotta paukut riittää ennakoimattomiin poikkeustilanteisiin ja volttikäyrät pysyy tolkuissaan.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin