Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tekoälyltä saa vastauksen murto-osassa siitä ajasta mikä menee tietojen etsimiseen itse. Mutta tämä tapaukseni on taas hyvä esimerkki kuinka tekoälyn vastaukset voi olla mitäsattuu ja ei ole omallakaan kohdalla ensimmäinen kerta kun törmään tähän. Tässäkin tapauksessa tekoäly antoi heti oikean vastauksen kun sitä ohjasi oikeaan suuntaan.Niin...mä en oo tähän mennessä ihan hirveesti luottanut tekoälyn vastauksiin vaan tarkistan ne kyllä aina jos mahdollista.
Näytöistä yms. saa helpostikin speksit esim. valmistajalta tai tuotetta myyvästä verkkokaupasta...
Sulla ku on toi ADpack, ni kokeile kysyä ykskiveltä? t. uteliasMikä olis helppo, yksinkertainen ja ilmainen ohjelma videoiden muokkaukseen ja yhdistämiseen?
on käytetty, johki useista verkkolaitteista se hukkuu mut itellä ei oo näkyvyyttä että mihinTuo tekoäly on hyvä apu esimerkiksi windowsin vikalogien tulkintaan ne kun on maallikolle hepreaa ja AI tulkkaa ne alta aikayksikön.
Tuohon langattoman verkon tiedon kulkuun voisi kokeilla trace route tms softaa jolla jäljitetään liikennettä yksityiskohtaisemmin ja sillä saattaisi näkyä missä homma pysähtyy.
Samsungilla kuulemma ilmestyy kraatereita jopa katulampun valoon kun zoomaa siihen kaukaa.Ihmisillä on tapana ottaa enemmän tai vähemmän paskoja otoksia kuusta. Puhelinvalmistajat ovat huomanneet tämän ja joissakin puhelimissa onkin nykyään sisäänrakennettu kuu. Vaikka yrittäisi ottaa kehnon kuvan, niin siitä tulee epäilyttävän mega-upea.
Pro- tai ammattilaistila on ollu yleensä sellainen missä kaikki saa säätää itse.Rouvan puhelimen kamerassa on joku tekoäly mikä estää kunnollisten kuvien ottamisen. Muokkaa itsekseen valotusta, värejä ja zoomausta aivan kummallisen epäluonnolliseksi. Mistään ei ole löytänyt, että sen saisi pois päältä.
Tuossa näkyy hyvin millainen kuva tuli ja sekunnin päästä se muuttuu paljon huonommaksi. En muista mikä puhelin on.Pro- tai ammattilaistila on ollu yleensä sellainen missä kaikki saa säätää itse.
Kuulemma davinci resolve on paras ilmainen mutta ei helppo ja yksinkertainen. Ite oon luurilla käyttäny jotain youcuttia joka on helppo ja yksinkertainen, kylläkin maksaa täysversiona jonkun alle kympin vuodessa, minusta se on jo aivan sama asia kuin ilmainen jos paketti kahvia menee kehittäjälle vuoteenMikä olis helppo, yksinkertainen ja ilmainen ohjelma videoiden muokkaukseen ja yhdistämiseen?
kysy siltä tekoälliltäRouvan puhelimen kamerassa on joku tekoäly mikä estää kunnollisten kuvien ottamisen. Muokkaa itsekseen valotusta, värejä ja zoomausta aivan kummallisen epäluonnolliseksi. Mistään ei ole löytänyt, että sen saisi pois päältä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.