Eivät oikein herätä luottamusta nämä avuliaat viestit, joita muuan palvelu lähettelee.
Nyt paloi käpy ja chattasin varmaan puoli tuntia SiteLockin tuen kanssa, kun ensin sain luovittua bottipuolustuksen läpi.
On ainakin 5 vuotta siitä, kun
lopetin asiakkuuden Bluehostilla ja painoin nappia, jolla hyväksyin, että kaikki sisältöni poistetaan, eikä sitä saa enää takaisin. Paitsi ettei se mihinkään näköjään kadonnut, vaan on siellä jossakin orpojen komeroissa edelleen.
Olin aikoinaan Bluehostilla ostanut palvelun, jossa SiteLockin pöpöskanneri käy läpi noita Bluehostin tiedostoja ja etsii niistä haavoittuvuuksia. No se tekee sitä edelleen, vaikken minä maksa Bluehostille mitään, en ole vuosiin maksanut. Sitten SiteLock lähettelee noita viestejä, joita tulee aika tiheään. Minulla ei ole käyttäjätunnuksia BlueHostille, enkä pääse veivaamaan mitään asetuksia, eikä niitä veivattavia vipuja siellä pitäisi enää ollakaan, koska poistin ne. (mukamas)
SiteLockin supporttihemmo vaan jänkkäsi, ettei tämä ole heidän ongelmansa, se on Bluehostin ongelma ja minun pitäisi ottaa yhteyttä Bluehostiin. Sanoin, etten ole Bluehostin asiakas ollut vuosiin ja tämä näyttää kyllä teidän ongelmaltanne, koska sähköpostit tulevat teiltä. Teillä on myös surkea bisneskumppani, joka pilaa tässä sivussa myös teidän maineenne. Minulla ei ole pienintäkään innostusta alkaa vääntämään tätä asiaa Bluehostin bottien ja tuen kanssa, joka sanoo tietysti, etten ole heidän asiakkaansa.
Koska nyt aion merkitä nämä
support@sitelock.com sähköpostit SPÄMMIKSI, niin luulisi tämän olevan teidänkin ongelmanne. Se spämmimerkintä pilaa teidän sähköpostimainettanne. Kärsitte Bluehostin takia ihan turhaan. Lisäksi
tämä alkaa vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta Reddit-viestiketjun aiheelta.
Meni hetki ja tyyppi vastasi, että okei minä eskaloin tämän ja seuraan, että hoidetaan kuntoon. Toivotin nice dayta hymiöiden kera.