Taideteos rosterista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan hyvinhän se meni. Oikeastaan mitään mokia ei tullut. Mutta varmistella ja tarkastaa sai kyllä hiton monta kertaa. Myös kappaleet säilyivät hyvinä. Suojamuoveissa ei ollut asennuspaikalle lähtiessäkään yhtään skraaduja ja jo leikkaamosta (Janavalo) tullessa ne oli erittäin hyvin pakattu, kuten oli pyydettykin.

Nuo kuvat olen saanut sähköpostissa. Valitettavasti ei ollut mahdollisuutta ehtiä itse paikan päälle. Eikä viitsinyt riipiä suojamuoveja pois yhdestäkään ennen asennusta.

Hieman isommatkin kuvat saattaa löytyä. EDIT: Vaihdettu tilalle suurimmat kuvat, mitä löytyi.

Nyt näkee jo paremmin. Kyllä ne hienot on ja luulen että kunnolla noista saa käsityksen vasta paikanpäällä.

Juu, metallista tehdyt taideteokset nostaa aina lakin päästä täälläkin, jonkinmoinen metallialan artesaani kun kerran ollaan :smile: Kun pääsin varmuuteen työpaikan ja samalla koko alan vaihdosta hitsailin takapihalle ITE-taideteoksen Corten B-jämäpaloista jota silloisessa firmassa oli saatavilla. Siellä se on osoituksena että vieläkin puikko palaa ja sorvi pyörii jos niin tarvitaan.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin