On siellä kolmiogrillikin ollut, KT-patterin tilaus tehtiin sieltä:
Sitä en muista. Missä fyysisesti sijaitsi?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
On siellä kolmiogrillikin ollut, KT-patterin tilaus tehtiin sieltä:
Ite riksussa sodassa ollessani soitin johki karvakäkikänkkylään:Kolmekymmentä vuotta sitten RU-kurssilla Haminassa ollessa tuli "aageen" eil AutoGrillin tuotteita nautittua kohtuullisen usein. Joku ieräsi yksikössä tilaukset ja soitti sitten grillille esim että 30 isot ja 15 pienet makkaraperunat. Siinä piti olla nopea tilausten kanssa, sillä joskus vastaus grilliltä oli, että ei pysty toimittamaan enää tänään, kun on yli 100 tilausta jonossa
Se Mutasen baari Mutakatti suljetiin vasta viime vuonna, nyt ei oo kylällä ees grilliä. Yks baari huvilouhos nimeltään viellä toimii ja sieltä saa hiukopalaksi vain mikrossa lämmitettyä paniini leipiä. Avo't kun saisi edes taxin - saatikka kunnon rasvamätön ilan pääteeksi! Syklematicilla pitää kulkea ja kotona tehdä annos.Joo, @Josva , an mainitseman Pekan pömpelin muistan hyvin. Olin juuri muuttanut Sonkajärveltä 81 Maarianvaaraan, työkavereita kuskasin viikonlopuna tien toisella puolella olevaan Mutasen paariin oluelle. Siellä olut virtasi ja tupakin savua oli paari sakeana.
Eikö muka muka Mikkelin torin kulmilta saa enää Atometa / Vetyjä? Oisko 5v sitten nimen omaan näiden tähden mentiin torillle!Mikkelissä lienee yksi harvoista suojelluista nakkikioskeista. Urheilupuiston kulman funkkiskioski. Nykyään siinäkään ei enää ole nakkikioskia, toimii Urskin lipunmyyntikojuna.
Mikkelissä ei ole yhtään oikeaa snagaria enää. Yksi ex. snagari on laajentanut toimintaa ja muuttanut ja toimii lähinnä grilliruokaravintolana. Muut on lopettaneet. Torin grillikin on Hesburger.
Torigrilli on nykyään Hese, Puistokeittiö on purettu, Aprillin paikalle tuli jo 20 vuotta sitten karvakäsi kepattila, Reijon grilli on Urskin lipunmyyntikoju, Eepin grilli on ainoa, sekin on Kirkkopuiston takana kerrostalon alakerrassa enemmänkin ravintola.Eikö muka muka Mikkelin torin kulmilta saa enää Atometa / Vetyjä? Oisko 5v sitten nimen omaan näiden tähden mentiin torillle!
Tuli muuten tänäään tarjouspyntö Mikkelin pää esikunnan katon saneerauksesta, vähän vilkuillin kokonaiskuvan saamiseksi. Ensi viikolla pitää perehtyä paremmin ja ehkäpä on käytävä paikanpäällä katsomassa? Silloin kyllä syön Atomin reissun kohokohdaksi!
Siis aina kun olen käynnyt Lappeenrannassa Mikkelisä tai Kovolassa olen syönyt Atomin! Se on lihapiirakaan lisukeitta tungettu mättö.Torigrilli on nykyään Hese, Puistokeittiö on purettu, Aprillin paikalle tuli ja 20 vuotta sitten karvakäsi kepattila, Reijon grilli on Urskin lipunmyyntikoju, Eepin grilli on ainoa, sekin on Kirkkopuiston takana kerrostalon alakerrassa enemmänkin ravintola.
Vedys on enemmin täytteitä.Siis aina kun olen käynnyt Lappeenrannassa Mikkelisä tai Kovolassa olen syönyt Atomin! Se on lihapiirakaan lisukeitta tungettu mättö.
Vedyssähän on kaksi atomia, H2.Vedys on enemmin täytteitä.
Aidot vedyt ja atomit saa Lappeenrannan kauppatorilta,Laakon kioskista. Muut on paskoja kopioita aiheesta.Siis aina kun olen käynnyt Lappeenrannassa Mikkelisä tai Kovolassa olen syönyt Atomin! Se on lihapiirakaan lisukeitta tungettu mättö.
Grilleillä rasvaa ja muutakaan hyvää ei yleensä sillä lailla säästetä.
Oisko ollu kaheksanMontakos pihviä Lappeenrannan Elviksellä oli siinä isossa hampurilaisessa? Kaiketi niitä kymmenkunta oli, muutaman kerran sellaisen söin, ei jääny nälkä.
Se on hyväJoensuussa raatekankaan teollisuusalueella on grilli herkkumesta, sen yhden annoksen nimi on. Konemiehen unelma, lihapiirakka 2,della pihvillä munaa pekonia ja juustoa. Voin sanoa että ei pidä tilata pieneen nälkään hiukopalaksi, muuten ei koko annos uppoa.
Iisalmen tori-grillillä oli annos nimeltä "syämmen pyssäättäjä"Joensuussa raatekankaan teollisuusalueella on grilli herkkumesta, sen yhden annoksen nimi on. Konemiehen unelma, lihapiirakka 2,della pihvillä munaa pekonia ja juustoa. Voin sanoa että ei pidä tilata pieneen nälkään hiukopalaksi, muuten ei koko annos uppoa.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.