Rajapatsaan Grilli?Imatralla Väiskin ja Ailan krillit.
Ja Epon siinä pyöreen parkin äärellä.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Rajapatsaan Grilli?Imatralla Väiskin ja Ailan krillit.
Ja Epon siinä pyöreen parkin äärellä.
Se juuri oli Ailan.Rajapatsaan Grilli?
Ei ilmeisesti ollut kaimansa fani.Kaveri kerran Porin Puisto=Grillillä kysyi Mäkisen Visalta että onks nää su purilaises yht hyvvii ko su elokuvas.
Visa kävi päälle.
Saattoi hyvinkin olla. En muista enää nimeä kun harvemmin siellä luukulla tuli käytyä. Vai oliko niitä snagareita kaksi? Nykyään siellä ainakin on Haminan autogrilli. Pari vuotta sitten tuolla tuli viimeksi syötyä makkaraperunat.Eiks se ollut Kolmiogrilli?
Mun kohdalla oli vaan jotain tylsää löpinää oppilaspäällikön nakista. Olitiin sitten näköjään peräkanaa kursseilla.Minun 202 matrikkelissa ainakin luki:
"Yritti murtaa Kolmiogrillin makkaraperunamonopolin yhden miehen boikotillaan. Nautti jokaisesta aamusta, hajosi liikoihin lomiin."
Itse olin -93-94 IT-rykmentin puolella, niin silloin sen nimi oli ainakin Haminan Autogrilli. Sieltä tuli eräskin annos tilattua. Sitten oli myös Aholaisen Grillikioski, niillä ei muistaakseni ollut toimitusta. Joku kävi aina piirtämässä P-kirjaimen kioskin nimen eteen. Aholaisella oli ollut ruokakioskitoimintaa jo aikojen alusta asti Haminan satamassa.Eiks se ollut Kolmiogrilli?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.