SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Viestiketju:
SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Yleensä lainatun koneen joutuu ostamaan itselleen, jos sille tapahtuu jotain odottamatonta. Toki muitakin vaihtoehtoja on.
Niin... Vaihtoehto on kai mun systeemi. Aikoinaan kun mulla ei ollut autonkuljetukseen traileria vaikka kilpaa ajettiin ja kaverilta sitä lainailin tarvitessa.Mulla periaate oli että palauttaessa se on paremmassa kunnossa kuin noutaessa. Käytännössä aina sai valoja korjata. Omistajakin tämän huomasi eikä koskaan kysynyt maksua lainasta. Joskus kun oli pidempi väli tarvitsemiseen niin omistaja kysyi ettet sitten traikkua tarvi kun valot ovat hieman heikossa hapessa ja katsastuskin lähestyy...
Hain traikun laittaen laittaen valot ja kun ei muuta ollut niin kävin leimalla. Olihan omistaja isosti tyytyväinen ja halusi ehdottomasti maksaa katsastusmaksun. Minähän olin tyytyväinen.
 
Pari kertaa yhdeltä kaverilta kärryä lainasin, vikalista aina mukana, tahallaanko rikkoi vai miksi se oli aina ruvella kun sitä lainasi, hommattiin sitten oma...
 
Pari kertaa yhdeltä kaverilta kärryä lainasin, vikalista aina mukana, tahallaanko rikkoi vai miksi se oli aina ruvella kun sitä lainasi, hommattiin sitten oma...
Niin... Juurikin tuon iänikuisen vikalistan korjausten jälkeen laitoin oman trailerin. Yllätäen oma traileri ei tunnu juurikaan remppaa tarvitsevan käytön välissä.
Se lainatraikku... Sitähän lainasi todella monikin muu mun lisäksi eikä muut lainaajat välittäneet vahinkojaan korjata joten omistaja tiesi että meikä on se joka korjaa jolloin meikä oli ykkönen tarvitessa kun sitä tarvittiin. Tuo muiden tuhojen korjaaminen alkoi jo kyllästyttää joten oma traikku oli tosiasia.
 
Toinen ainakin näytti olevan iskevä. Se vois olla hyvä tuossa hommassa. Joskus kun vanhaa tallia remontoin ja piti pitkiä ruuveja kiertää niin laitoin vähän nestemäistä mäntysoopaa ruuviin. Tuntui että ruuvautui helpommin.

Akkuräikkä on luonteeltaan aina iskevä kone, vaikkei sitä niin mainostetakaan.
 
Varmaan tars alkaa käyttikseksi katteleen vanhaa T4 portteria, 1.9D ja tietty vetokoukulla ..........
 
Crafterin yhden käden pensasleikkurit.
Screenshot_20210918_194259_com.android.gallery3d.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Jahka millon tuloovat ja pääset koittamaan nii kehtootko kirjailla sitte tuntemuksia ja vaikka joku kuva , se ois kyllä kiva :jees:
Laitan vaikka tuonne plasma keskusteluun palautetta. Voipi marraskuulle mennä, kun remontti hommia sisällä ensiksi.
 
Takaisin
Ylös