On hyvä. Siirsin yksin pianon sen päällä eräästä asunnosta kotiimme. Toki autossani perälautanostin.Maitorullakko
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
On hyvä. Siirsin yksin pianon sen päällä eräästä asunnosta kotiimme. Toki autossani perälautanostin.Maitorullakko
Jonkunlainen smirgeli.
Harjakone on kyllä ihan ehdoton.Talousmoottorin valmistama joku ja johonki tarkotukseen oleva , meinasin lahjottaa virmalle ja laittas teräsharjan nii olis millä sais putsata osia.
Pajero vai reiän reunat?Tuli sitten Pajero hommattua...näkemättä![]()
Kaikissa? Mulla on kaksi minikaivuria joissa on hydrauliset esiohjaukset ja kahvat sivuilla ja kyynärnojat.. äläpä yleistä!Taitaa kaikissa minikaivureissa olla sama homma.Vivut suht kaukana eikä käsille tukea.Kun kone heilahtaa niin kuski myös ja liike kertautuu.Nopeita ovat kyllä.
ja mullakin on 1 jossa ei ole esiohjausta ja kahvat sivullaKaikissa? Mulla on kaksi minikaivuria joissa on hydrauliset esiohjaukset ja kahvat sivuilla ja kyynärnojat.. äläpä yleistä!

Kiinan koneita tarkoitin.Sulla merkki vehkeitä.Paljon helpottaa ainakin alussa kyynärtuet kun kuskin heiluminen vähenee.Ei tukia läheskään kaikissa pikkukoneissa ole.Kaikissa? Mulla on kaksi minikaivuria joissa on hydrauliset esiohjaukset ja kahvat sivuilla ja kyynärnojat.. äläpä yleistä!
eiPitääkö tuoda renkaita ?
sitä ei kannata edes sulattaaW124 kannattaa varmaan ainakin hitsata.
Hilloot niitä jossain kuusen juurella rikkinäisen preuunsiekaleen alla 20-30 vuotta ja sitte muut @mparty lle.mitähän minä näilläkin teen![]()
No toinen on ranskalainen, toinen korealainen.. Mutta joo sellainen kaivuuasento jossa vivut on edessä eikä kyynärpäitä saa tuettua mihenkään on kammottava.Kiinan koneita tarkoitin.Sulla merkki vehkeitä.Paljon helpottaa ainakin alussa kyynärtuet kun kuskin heiluminen vähenee.Ei tukia läheskään kaikissa pikkukoneissa ole.
Sillä ei sikseen ole käyttäjän kannalta varmaankaan kovin isoa merkitystä onko hydraulinen esiohjaus vai mekaanisesti välitetty kunhan välityksessä ei ole liikaa välyksiä ja liikkeet ei ole liian suuret ja raskaat.ja mullakin on 1 jossa ei ole esiohjausta ja kahvat sivulla![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.